Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes 190E - Erfaring + fakta = ?

Anbefalte innlegg

Har lenge ønsket meg bil og vil rundt årskifte gjøre nettopp det å anskaffe meg en. Mercedes 190E har lenge vært i mitt søkelys, først og fremst pga Pris og merke men fattern mener at bilen er null verdt og er en skrap haug som vil bryte sammen "Anytime" Bilen hadde blant annet dårlig motor og var ikke noe å satse på. Tingen er at jeg er student og har bare runt 30 høvdinger å disponere til kjøpe og dermed er en brukbar 230 - 300 utelukket.

Hva vil det lurest være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lenge ønsket meg bil og vil rundt årskifte gjøre nettopp det å anskaffe meg en. Mercedes 190E har lenge vært i mitt søkelys, først og fremst pga Pris og merke men fattern mener at bilen er null verdt og er en skrap haug som vil bryte sammen "Anytime" Bilen hadde blant annet dårlig motor og var ikke noe å satse på. Tingen er at jeg er student og har bare runt 30 høvdinger å disponere til kjøpe og dermed er en brukbar 230 - 300 utelukket.

Hva vil det lurest være?

8924991[/snapback]

190E eller W201 er en solid bil i seg selv, men som alle (nesten) Mercedeser se etter rust! 190E har m102 motoren under panseret og den er veldig holdbar :)

300 finnes ikke i W201 serien, men derimot i W124 serien.

Hvis du har litt dårlig med penger så ville ikke jeg akkurat satsa på en 190E, mye heller gått for en 190D med 2 liter diesel eller 2.5. Disse motorene er mer holdbare en bensin motorene og bruker mye mindre, men bråker bitte litt mer og er litt daffere.

W124 serien er heller ikke et dårlig alternativ, men igjen mitt tips er diesel og se etter rust!

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...