moah Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei... jeg lurer på om noen har noe erfaring eller vet noe om dette kabinettet?(Raidmax 2) Er det et bra kabinett? Hvor stor strømforsyning bør jeg ha??? kan det måle seg mot LIAN LI? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Lian LI??? LOL Chiftec gutten min!! Chiftec! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Se testen: http://www.overklokking.no/annet/raidmax/index.html Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Lian LI??? LOL Chiftec gutten min!! Chiftec! har du ikke fulgt med på bærte fronten eller Chiftec er ut det nå ps. tror ikke det kan måle seg med lian li. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Lian LI??? LOL Chiftec gutten min!! Chiftec! har du ikke fulgt med på bærte fronten eller Chiftec er ut det nå ps. tror ikke det kan måle seg med lian li. Hmm. Egentlig tur jeg att ingen av oss kan si hvilket kabintett som er fines, best, osv... For det jeg trur er at vi 2 har forskjellige intresser?! hehe..... og hva vi syns er fint kan vell være opp til åss sjøl...???!! :wink: Så jeg sier bare at Qhiftec er FINT! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå