Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg liker det. Synd deadric armoren er heavy, en stealth aktig char med heavy armor passer ikk så bra vettu.. tror jeg går og finner vogga jeg.. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fant et bilde av komplett daedric armor på google, hvis det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Steik! Kan jeg få direktelink til sida? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Bare bildesøk. Det kan du jo forsåvidt gjøre på alle armorene? Bare søke på elven armor oblivion osv? Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Bare bildesøk. Det kan du jo forsåvidt gjøre på alle armorene? Bare søke på elven armor oblivion osv? 9040697[/snapback] Yay, fant en sånn side der de viser armorer,våpen og sånt.. men sida er på russisk *finne babelfish og oversette* BTW: Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå