Gavekort Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er samlinga mi av dolker. Det finnes mange fler men de er like utseendemessig. 8986448[/snapback] ÅÅååå dæven Det med sånt grønn aktig blad var drit fint. MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!: 8986704[/snapback] Det er glass, den tar en tid før den blir normal, er enig med at den er fin! 8986714[/snapback] Hva du mener med og bli normal? 8986718[/snapback] i TES er det slik at jo høyere level du er i jo bedre våpen får du (på bildet går det bedre mot høyre) F.eks(!): Level 1-5 Stål Level 5-10 Sølv Level 10-15 dwarven (husk at det bare var et eksempel ekte tabell finnes på UESP) Endret 2. juli 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!: 8986704[/snapback] So far so good. Har du konkrete eksempler på spill? Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Her er samlinga mi av dolker. Det finnes mange fler men de er like utseendemessig. 8986448[/snapback] ÅÅååå dæven Det med sånt grønn aktig blad var drit fint. MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!: 8986704[/snapback] Det er glass, den tar en tid før den blir normal, er enig med at den er fin! 8986714[/snapback] Hva du mener med og bli normal? 8986718[/snapback] i TES er det slik at jo høyere level du er i jo bedre våpen får du (på bildet går det bedre mot høyre) F.eks(!): Level 1-5 Stål Level 5-10 Sølv Level 10-15 dwarven (husk at det bare var et eksempel ekte tabell finnes på UESP) 8986748[/snapback] Kosligt. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Vær vennlig å ikke sitere hele verdenshistorien; det holder med akkurat det du svarer på. (Dersom det av en eller annen grunn skulle være helt nødvendig, så innlem lange sitater i skjul-tagger.) Endret 2. juli 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Vær vennlig å ikke sitere hele verdenshistorien; det holder med akkurat det du svarer på. (Dersom det av en eller annen grunn skulle være helt nødvendig, så innlem lange sitater i skjul-tagger.) 8987017[/snapback] snakker du til meg?? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Egentlig henvendte jeg meg mot innlegget rett over (altså Zerrier), men når jeg ser etter så har du også sitert en del mer enn det du trenger. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Egentlig henvendte jeg meg mot innlegget rett over (altså Zerrier), men når jeg ser etter så har du også sitert en del mer enn det du trenger. 8987228[/snapback] Ah, vel, jeg er vel ikke helt inni det derre spoiler ting ala sjule ting. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Sederja. Men du hadde jo ikke trengt å sitere mer enn det helt siste svaret ("Hva du mener med og bli normal?"). Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Menne, kunne noen ha posta bilder av alle light armorene , kan gått være ingame. Endret 4. juli 2007 av Zerrier Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Menne, kunne noen ha posta bilder av alle light armorene , kan gått være ingame. 8989509[/snapback] kan noen? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Alle? Det kan bli vanskelig, skal se hva jeg finner på harddisken... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Alle? Det kan bli vanskelig, skal se hva jeg finner på harddisken... 9040051[/snapback] Tusen takk. Du er en engel :!: Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nesten full pakke med elven gear(mangler hjelmen), den nest feteste light armour du kan få tak i. Dessuten har jeg et elven shortsword også. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 I....LIKE IT! Damn det skjoldet har jeg sett på noen oblivion filmer..ganske sexy. Kunne du ha uploada noen bilder av glass våpen og noen deilige buer? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Glass armour, det feteste light armour du kan få tak i, men ikke så pent som elven. Nok en gang, ikke fullt sett, hjelmen er elven mens skjoldet er mithril (under elven men akkurat dette er enchanted så det er ganske bra likevel ) Glass longsword. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skulle aldri installert den naken-modden. Det fører bare til at disken blir full av tøysebilder Forøvrig en *veldig* light armour. Kan fortsatt bære ganske mye på tross av lomme-mangel. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Glass armour, det feteste light armour du kan få tak i, men ikke så pent som elven. Nok en gang, ikke fullt sett, hjelmen er elven mens skjoldet er mithril (under elven men akkurat dette er enchanted så det er ganske bra likevel ) Glass longsword. 9040299[/snapback] Damn, Nice. Men kunne du ha putta opp sånt bilde av alle buene sånn som du gjorde med samlinga av dolkene dine? *sikte til bildet du hooka up på første siden* Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tviler på at jeg har et save med alle buer lett tilgjengelig... Her er et lite utvalg lav-level våpen. Stort sett steel men claymoren og stridsklubben helt til venstre er iron, mens den ene dolken antagelig er sølv. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Sweet. Men du, kunne du ha posta deadra armor og? Btw er den armoren heavy armor? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Deadric er heavy ja. Her er en ny miks, stort sett deadric armour med unntak av skjold og bukser som er ebony (også heavy armour, kvaliteten under daedric) Er forresten litt usikker på de hanskene, kanskje de også er ebony? Klubba er hvertfall ebony. Det var alt for i kveld, noen må holde hjula i gang i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå