Endrogaz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Kan noen putte opp noen bilder av light armoren som er på oblivion? Dere kan ta bildene ingame... Endret 4. juli 2007 av Zerrier Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Her finn du det meste... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Her finn du det meste... 8926598[/snapback] BTW, mener bilder, ikke stats. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du finner en god del bilder der og Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Du finner en god del bilder der og 8931935[/snapback] Vet, men jeg vil ha bilde av alle equips, sverd,daggers og slikt Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 du fer et lite hint her( am korsen dei ser ut) her Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 du fer et lite hint her( am korsen dei ser ut) her 8932710[/snapback] Det viser bare ikon av hvilken item class de hører til Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Litt smålig tragisk dette her! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du kan fint se alt i Constdruction Set. 1. Installer spillet 2. Installer og start opp Construction Set 3. Klikk File --> Data og hak av Oblivion.esm, klikk OK 4. Last en tilfeldig celle ved å dobbeltklikke på den i Cell View (prøv f. eks. den øverste i listen, hos meg AbandonedMine) 5. Bla deg fram til et objekt i Object Window og dra det til Render Window (som nå skal vise innholdet i cellen) 6. Trykk på knappen med bilde av en lyspære (du finner den øverst, i knapperaden) for å gjøre alt lyst 7. Roter rundt tingen du dro inn for å se den fra alle vinkler (sørg for at tingen er merket) ved å holde inne Shift mens du beveger musen i Render Window (dette vinduet må være aktivt, du må sikkert klikke på vindusrammen en gang) 8. Gjenta punkt 5-7 for alle ting du vil vise For å flytte kameraet i Render Window holder du inne mellomromstasten mens du beveger musen. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Du kan fint se alt i Constdruction Set. 1. Installer spillet 2. Installer og start opp Construction Set 3. Klikk File --> Data og hak av Oblivion.esm, klikk OK 4. Last en tilfeldig celle ved å dobbeltklikke på den i Cell View (prøv f. eks. den øverste i listen, hos meg AbandonedMine) 5. Bla deg fram til et objekt i Object Window og dra det til Render Window (som nå skal vise innholdet i cellen) 6. Trykk på knappen med bilde av en lyspære (du finner den øverst, i knapperaden) for å gjøre alt lyst 7. Roter rundt tingen du dro inn for å se den fra alle vinkler (sørg for at tingen er merket) ved å holde inne Shift mens du beveger musen i Render Window (dette vinduet må være aktivt, du må sikkert klikke på vindusrammen en gang) 8. Gjenta punkt 5-7 for alle ting du vil vise For å flytte kameraet i Render Window holder du inne mellomromstasten mens du beveger musen. 8974727[/snapback] Problemet er at jeg har ikke spillet..ehe.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Den tanken slo meg etter jeg hadde skrevet det, det var da jeg la til det første punktet. Hvorfor vil du se bilder av samtlige ting i spillet, da? Endret 30. juni 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Fordi, Jeg liker slikt. Jeg digger og se items fra spill jeg skal starte med. Det gjør noe med hue mitt sånn at jeg ikke tenker når jeg har kjøpt/lasta ned spillet "faen...var dette bortkasta penger/tid?" Edit: leif on the run.. Endret 1. juli 2007 av Zerrier Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ukei! Jeg må si at jeg ikke skjønner hvorfor det å se alle ting i spillet gjør slikt med deg, når man kan søke på youtube og se tusenvis av filmer som viser mye mer enn bare tinga du kan finne. Men så er ikke jeg deg, og du er ikke meg (og godt er det). Hvilke andre spill/spilltyper har du sansen for? Har du spilt andre Elder Scrolls-spill? Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ukei! Jeg må si at jeg ikke skjønner hvorfor det å se alle ting i spillet gjør slikt med deg, når man kan søke på youtube og se tusenvis av filmer som viser mye mer enn bare tinga du kan finne. Men så er ikke jeg deg, og du er ikke meg (og godt er det). Hvilke andre spill/spilltyper har du sansen for? Har du spilt andre Elder Scrolls-spill? 8982061[/snapback] Nei, Jeg hadde faktisk aldri hørt om Elder scrolls serien før Oblivion. Vel, spill som jeg liker det er vel RPG,MMORPG,action,litt fighting, FPS spill (noe lignende CS),sport(skate spill) også litt racing spill da, noe som minner litt om NFS serien. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan du nevne hvilke spill du liker i RPG-sjangeren? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Her er samlinga mi av dolker. Det finnes mange fler men de er like utseendemessig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg selger alle mine deadric-daggers får herlige 5200(?) for hver og en Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Her er samlinga mi av dolker. Det finnes mange fler men de er like utseendemessig. 8986448[/snapback] ÅÅååå dæven Det med sånt grønn aktig blad var drit fint. MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Her er samlinga mi av dolker. Det finnes mange fler men de er like utseendemessig. 8986448[/snapback] ÅÅååå dæven Det med sånt grønn aktig blad var drit fint. MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!: 8986704[/snapback] Det er glass, den tar en tid før den blir normal, er enig med at den er fin! Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Her er samlinga mi av dolker. Det finnes mange fler men de er like utseendemessig. 8986448[/snapback] ÅÅååå dæven Det med sånt grønn aktig blad var drit fint. MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!: 8986704[/snapback] Det er glass, den tar en tid før den blir normal, er enig med at den er fin! 8986714[/snapback] Hva du mener med og bli normal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå