Gå til innhold

TES: Equips i oblivion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan fint se alt i Constdruction Set.

1. Installer spillet

2. Installer og start opp Construction Set

3. Klikk File --> Data og hak av Oblivion.esm, klikk OK

4. Last en tilfeldig celle ved å dobbeltklikke på den i Cell View (prøv f. eks. den øverste i listen, hos meg AbandonedMine)

5. Bla deg fram til et objekt i Object Window og dra det til Render Window (som nå skal vise innholdet i cellen)

6. Trykk på knappen med bilde av en lyspære (du finner den øverst, i knapperaden) for å gjøre alt lyst

7. Roter rundt tingen du dro inn for å se den fra alle vinkler (sørg for at tingen er merket) ved å holde inne Shift mens du beveger musen i Render Window (dette vinduet må være aktivt, du må sikkert klikke på vindusrammen en gang)

8. Gjenta punkt 5-7 for alle ting du vil vise

For å flytte kameraet i Render Window holder du inne mellomromstasten mens du beveger musen.

Lenke til kommentar
Du kan fint se alt i Constdruction Set.

1. Installer spillet

2. Installer og start opp Construction Set

3. Klikk File --> Data og hak av Oblivion.esm, klikk OK

4. Last en tilfeldig celle ved å dobbeltklikke på den i Cell View (prøv f. eks. den øverste i listen, hos meg AbandonedMine)

5. Bla deg fram til et objekt i Object Window og dra det til Render Window (som nå skal vise innholdet i cellen)

6. Trykk på knappen med bilde av en lyspære (du finner den øverst, i knapperaden) for å gjøre alt lyst

7. Roter rundt tingen du dro inn for å se den fra alle vinkler (sørg for at tingen er merket) ved å holde inne Shift mens du beveger musen i Render Window (dette vinduet må være aktivt, du må sikkert klikke på vindusrammen en gang)

8. Gjenta punkt 5-7 for alle ting du vil vise

For å flytte kameraet i Render Window holder du inne mellomromstasten mens du beveger musen.

8974727[/snapback]

Problemet er at jeg har ikke spillet..ehe..

Lenke til kommentar

Fordi, Jeg liker slikt. Jeg digger og se items fra spill jeg skal starte med. Det gjør noe med hue mitt sånn at jeg ikke tenker når jeg har kjøpt/lasta ned spillet "faen...var dette bortkasta penger/tid?"

Edit: leif on the run..

Endret av Zerrier
Lenke til kommentar

Ukei! Jeg må si at jeg ikke skjønner hvorfor det å se alle ting i spillet gjør slikt med deg, når man kan søke på youtube og se tusenvis av filmer som viser mye mer enn bare tinga du kan finne. Men så er ikke jeg deg, og du er ikke meg (og godt er det). :)

Hvilke andre spill/spilltyper har du sansen for? Har du spilt andre Elder Scrolls-spill?

Lenke til kommentar
Ukei! Jeg må si at jeg ikke skjønner hvorfor det å se alle ting i spillet gjør slikt med deg, når man kan søke på youtube og se tusenvis av filmer som viser mye mer enn bare tinga du kan finne. Men så er ikke jeg deg, og du er ikke meg (og godt er det). :)

Hvilke andre spill/spilltyper har du sansen for? Har du spilt andre Elder Scrolls-spill?

8982061[/snapback]

Nei, Jeg hadde faktisk aldri hørt om Elder scrolls serien før Oblivion.

Vel, spill som jeg liker det er vel RPG,MMORPG,action,litt fighting, FPS spill (noe lignende CS),sport(skate spill) også litt racing spill da, noe som minner litt om NFS serien.

:)

Lenke til kommentar
Her er samlinga mi av dolker. ;)

Det finnes mange fler men de er like utseendemessig.

8986448[/snapback]

ÅÅååå dæven :dribble:

Det med sånt grønn aktig blad var drit fint.

MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!:

Lenke til kommentar

8986448[/snapback]

MiSP: Vel, jeg liker best sånne vell Pretime RPG, der man har sverd,pil og bue og magi og slikt. BTW, Jeg kan ikke fordra WoW :!:

8986704[/snapback]

Det er glass, den tar en tid før den blir normal, er enig med at den er fin!

Lenke til kommentar

8986448[/snapback]

8986704[/snapback]

Det er glass, den tar en tid før den blir normal, er enig med at den er fin!

8986714[/snapback]

Hva du mener med og bli normal? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...