Gå til innhold

Sigarettenner-lader til pc...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Er det mulig å få sigartettener-lader til hp pavillion dv 6119 (ihvertfall generelt til pc)? :hmm:

8924550[/snapback]

Det er det helt sikkert, men det er svinaktig harry!

8924570[/snapback]

Tror ikke han mente å koble den til PC'en, men å bruke en slik ledning i bilen:P

Lenke til kommentar
Trur det var 10,5 V. fann ikkje ampeer.

8924614[/snapback]

90 Watt, 10,5V.

90 / 10,5 = 8,57 Ampere.

Dessverre tror jeg det er vanskelig å finne ladere som leverer dette.

De fleste bærbare PC'er har jo en lader som gir minst 15V. Hva står det på laderen til PC'en, hvor mange V og A DC gir den?

Lenke til kommentar

8924570[/snapback]

Tror ikke han mente å koble den til PC'en, men å bruke en slik ledning i bilen:P

8924647[/snapback]

[/quote

Til å lade pc'en i bilen. Lurer på om det er dette eg er ute etter:http://www.pixmania.com/no/no/99744/art/mo...ter-12-230.html

8924674[/snapback]

Vel... Ville ikke anbefalt den. Den er for å omforme fra 12V - 230V. Også igjen vil laderen til PC'en omforme fra 230V til 12V. Blir litt tungvint!

Lenke til kommentar

8924674[/snapback]

Vel... Ville ikke anbefalt den. Den er for å omforme fra 12V - 230V. Også igjen vil laderen til PC'en omforme fra 230V til 12V. Blir litt tungvint!

8924837[/snapback]

er det heilt vanleg stikkontakt??

Lenke til kommentar
Tror det er en overgang fra Sigarettenner til stikkontakt (12v-230v), slik som jeg ser det.

Om du skriver opp hva laderen til PC'en gir av Volt og Ampere DC, så kan jeg hjelpe deg.

8926216[/snapback]

Er det påbatteriet i dataen, eller batteriet på lderledningen?

I data batteriet fann eg var det to muligeter: 18,5V og 3,5 Ampere eller 19V og 4,74 Ampere :D

Lenke til kommentar

Der jeg jobber har vi solgt denne inverteren en stund nå. post-41273-1182634651_thumb.jpg

Den gir stabil 150W og 300w I en kort periode til å begynne med. Hatt gode tilbakemeldinger på den men ikke prøvd den selv.

Kjeden jeg jobber for heter Metro men mesteparten av varene våre bestiller vi fra Master Norge. Du kan sjekke denne siden: genialshopping.no for å se om det er noen andre forhandlere i nærheten av der du bor, om de ikke har den kan de helt sikkert bestille for deg siden vare nummer står på bildet. Vi har hatt den på tilbud til 298kr men vil tro prisen vil ligge på mellom 298 og 398.

(tror det er første gang jeg har fått bruk for jobben i en diskusjon online. *sjokkert*)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...