Tunky Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei. Kom hjem fra pappa i stad til en stor overraskelse. Søstra mi hadde malt rommet mitt og ommøblert. Jeg trenger litt veggpynt, og litt og sette i hyllene. I tillegg skal jeg sette på nye håndtak på skapene. har dere noen ideer til kul og billig veggpynt og ting til hyllene. Har ikke mulighet for å bestille på internett og har ikke all verdens med penger. Slenger opp en 1-minuttsketsj av rommet, bilder kommer i morra. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Benno-hyller fra kvadrat. billige og dritkule. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Lag deg et sånt "Rasterbate-bilde". linkelink Endret 23. juni 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Takk for forslagene. Nye hyller blir det nok ikke, og rasterbation har jeg prøvd. Mislykka pga. skriveren og min tålmodighet.. Jeg vil ha noe som står i stil til de blå tinga i rommet, kanskje. Plakater og små pynteting til hyllene. Bilder: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå