yeahrik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg mener at multicom sine bærbar pc`er med Santa Rosa teknologi er bedre enn netshop sin Santa Rosa modell.. Er det noen som er enig eller uenig, få høre! Lenke til kommentar
Moal Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vel, det er ikke store forksjellen. Den største forskjellen ligger vel i pris og batteri tid der IFL-90 vinner, men Multicom har derimot ikke en 14.1 tommer med 8600gt noe de absolutt burde hatt! Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) og multicom har ikke 14" med 8600GT ... noe den absolutt burde hatt ;P Bland netshop og multicom sine 14"'ere så er vi i mål... 14" med webcam, 8600GT og spesifikasjonene de har nå så hadde jeg hatt det jeg er ute etter ;P EDIT: det jeg mente å skrive i første linjen min var jo selvfølgelig; Og Netshop har ikke webcam på sin 14"'er med 8600GT, noe den absolutt burde hatt ;P *lure meg* Endret 22. juni 2007 av mamazboy Lenke til kommentar
Moal Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Webcam er ofte bare et pluss og ikke en nødvendighet, da vikte vel webcameraet til størrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå