Gå til innhold

Chieftec Dragon eller Scorpio?

Duffbeer

Anbefalte innlegg

Hei!

har kjøpt et Chieftec Scorpio kabinett, men har etterhvert funnet ut at hvis jeg skal ha en del kabinettvifter i front vil disse ha en veldig liten glippe å suge luft ifra! Har i ettertid sett at Dragon har mye bedre luftemuligheter i front... Hva burde jeg gjøre? Kjøpe et Dragon Kab, prøve å finne en slik kabinett del (passer til Scorpio) eller beholde det jeg har og ikke gjøre noe?

Er også masse små hull i veggene på sidene i kabinettet. Burde jeg tette disse hvis jeg skal montere kabinettvifter? Har lest at det er best med undertrykk i kabinettet, og det blir det jo ikke med mange slike små hull...

Håper på raskt svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo lage et blowhole i fronten da. Eller prøve å øke glippen under. Ellers tror jeg det ikke er noe farlig med, har en venn som har et slikt kabinett og han får nok bra lufting. Selv har jeg tettet disse hullene på siden, men det er fordi jeg har plexi der. Tviler på at det har noe å si om du har dem der. Dessuten, hvorfor skulle det være bedre med undertrykk?

Lenke til kommentar

Hadde sikekrt fungert fint det. Men hvor mener du at jeg skal ha det blowholet? I fronten eller på siden? Har nemligg tenkt å lage et blowhole inn til CPUen slik at den får kald luft på ca 20-22 grader... Burde hjelpe det, burde det ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...