Nervetattoo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Spennende norsk skrekkdebut. Se videoen Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Det var nice 8924376[/snapback] Jess. Det er sjelden jeg får noen form for forventning til norsk skrekk, men dette oppfyller til nå unntaket. Teaseren er perfekt og gjør meg meget nysgjerrig Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan bli bra dette, Villmark og Fritt Vilt var gode filmer, så håper denne kan føye seg inn i samme rekken. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ble veldig skuffet av Fritt Vilt så jeg tør ikke så store forventninger til denne. Etter det jeg har lest og sett ser det ut som det faktisk kan bli en bra film. Villmark er derimot en av de beste grøsserene jeg har sett. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ble veldig skuffet av Fritt Vilt så jeg tør ikke så store forventninger til denne. Etter det jeg har lest og sett ser det ut som det faktisk kan bli en bra film. Villmark er derimot en av de beste grøsserene jeg har sett.9014140[/snapback] Jeg er veldig enig i det du sier. Fritt vilt var ikke særlig skummel synes jeg. En visste hva som kom til å se, og det eneste som var skummelt var de brå bevegelsene, synkronisert med voldsom musikk. Når en ser Villmark, får en den mystiske og skumle følelsen, mens i Fritt vilt visste jeg at det var en eller annen galning på det hotellet. Jeg har en anelse om at denne kan bli litt som Fritt vilt, men jeg er spent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg