Tirehu Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 er det noen som vet om noe bra spill til Nintendo DS? for meg og en 9 åring? som vi kan spille sammen med bluthoot? som vi kan bytte med verandre og spille med verandre eller slåss mot verandre? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 er det noen som vet om noe bra spill til Nintendo DS? for meg og en 9 åring? som vi kan spille sammen med bluthoot? som vi kan bytte med verandre og spille med verandre eller slåss mot verandre? 8924349[/snapback] Mario Kart er en evig vinner på flerspillerfronten. Ellers kan jeg anbefale Elite Beat Agents som kommer neste måned. Slags rytmespill med stylusen. Gode muligheter for å spille mot hverandre der også. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 ok takk jeg tenker en del på rpg som vi kan bytte etc Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Bra RPG til DS? Jeg kan avbefale Final Fantasy III. Ikke det beste spillet ute på markedet akkurat, men veldig bra likevell. Om du kan bruke bluethoot (?) er jeg ikke sikkert på, men spillet har en online del du må i gjennom for å få tak i den siste jobben. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Pokemon Diamond/Pearl som kommer hit 27. juli er geniale RPG spill. Både 2. player og skikkelig online. Har selv JP versjonen, kanon spill Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har ikke hørt om noen bar spill til DS enda Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har ikke hørt om noen bar spill til DS enda 8927694[/snapback] Diner Dash (forøvrig ett meget bra spill) er vel det nærmeste, hehe. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75668 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har ikke hørt om noen bar spill til DS enda 8927694[/snapback] Diner Dash (forøvrig ett meget bra spill) er vel det nærmeste, hehe. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75668 8928773[/snapback] Tipper det var skrivefeilen han påpekte der... bar vs bra... Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Mario Kart DS er det beste DS-spillet syns jeg. Spessielt hvis du skal spille med flere. DS bruker forresten ikke bluetooth, men Wi-fi Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 haha skrive feil ja 10 points! nej da haha sry for det xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå