Tharos. Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Gleder meg til Dragonforce jeg. Planlegger å miste litt blod, mens jeg i det hele tatt prøver å følge med. Også The Number of The Beast da... Sikleeee! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ooooh. Fire and the flames will carry oooooon Må nok kjøpe meg GH2 til Xbox snart da, selv om jeg allerede har det til PS2 >_> Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Judas Priest - Painkiller, anyone? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 har det ikke kommet nytt da?? har kommet nytt til ps2 vertfall gitar hero 80's Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Judas Priest - Painkiller, anyone? 9172999[/snapback] The Rage (fra British Steel) tror jeg hadde passet som hånd i hanske altså Lenke til kommentar
deusex Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Håper seriøst på noe av Pixies denne gangen. Dig For Fire, kanskje. Andre hete låtkandidater: Rock Music Debaser River Euphrates Gigantic evt. Alec Eiffel Endret 31. juli 2007 av deusex Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hmm, skulle ønske det kom nytt guitar hero som nye singstar jeg. Hvor det bare var en online tjeneste hvor du kunne kjøpe billige nye sanger som kom ut fra tid til annen. det hadde vært noe det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Guitar hero III kommer vell Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Guitar hero III kommer vell 9188857[/snapback] Rundt juletider, if I'm not mistaken. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dragonforze - Through the Fire and Flames video ute på collegehumor. Som de skriver der: "Better grow a sixth and possibly even a seventh finger by the end of this year." DJesus det der klarer jeg aldri. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Dragonforze - Through the Fire and Flames video ute på collegehumor. Som de skriver der: "Better grow a sixth and possibly even a seventh finger by the end of this year." DJesus det der klarer jeg aldri. 9233137[/snapback] Å Fyttih******! Virker som Neversoft har gått for å gjøre 3'ern sjukt vanskelig. Og jeg sliter fortsatt på hard på GH2! Håper på at "Layla" av Clapton og "Sultans of Swing" av Dire Straits dukker opp i 3'ern. Er ikke så fan av disse sangene egentlig, men de har noen stilige giatsoloer, og vil passe ypperlig til GH3. Andre låter dere kunne tenkt dere å ha med i 3'ern? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hehe, morsomt å se hvordan den der scoremultiplayeren fyker i været når han klarer en del noter etter hverandre. Gleder meg stort til GH3, det er en haug av sanger jeg fra før av syns er kule med, og det blir sikkert flere. Sanger/band jeg kunne tenkt meg å ha med: Metallica - Seek and Destroy Noe kjent av ACDC Dragonforce - Valley of The Damned Gary Moore - Murder In The Skies Det meste Iron Maiden Manowar - Battle Hymn, Fighting The World, Hail and Kill, ah pokker, de fleste av Manowar også. Rhapsody - Emerald Sword Running Wild - Masse fint der og En eller annen kul en med Van Halen. Sikkert mye mer jeg glemte også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå