deusex Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Nå har jo allerede noen sanger fra Guitar Hero 3, som kommer ut til høsten, blitt offentliggjort. De fleste vet vel dette allerede, og vet allerede hvilke sanger det er. Men for sikkerhetsskyld kan jeg jo legge dem til her nedenfor. Men, dette jeg tenkte, var å høre hvilke sanger dere har lyst til å ha med i GH3? Knakjse vi kan lage en svær setliste sammen? Uansett. Har kommet på noen sanger som jeg gjerne skulle ha sett i GH3, i tillegg til de vanlige sangene som alt er annonsert. Slet litt med å bare plukke ut èn sang av enkelt band, så da tok jeg bare med dem alle, ettersom jeg ikke helt klarte å bestemme meg. Anyways, her er lista: Bekreftede sanger: "Barracuda" - Heart "Cherub Rock" - Smashing Pumpkins "Cult of Personality" - Living Colour "Even Flow" - Pearl Jam "Knights of Cydonia" - Muse "Lay Down" - Priestess "The Metal" - Tenacious D "My Name Is Jonas" - Weezer "Paint It, Black" - The Rolling Stones "Rock and Roll All Nite" - Kiss "Sabotage" - Beastie Boys "School's Out" - Alice Cooper "Slow Ride" - Foghat Mine sanger: Velvet Revolver – Slither Steppenwolf – Born to be Wild Black Sabbath – Paranoid Lynyrd Skynyrd – Sweet Home Alabama Chuck Berry – Johnny B Goode Led Zeppelin – Stairway to Heaven /Immigrant Song/ Kashmir/ Rock and Roll AC/DC – Back in Black Ram Jam – Balck Betty House of the Rising Sun Styx – Rengegade Gary Glitter - Rock and Roll part 2 Pixies - Debaser/ Gigantic Eric Clapton - Layla David Bowie - Rebel Rebel The Who - My Generation Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town Guns'n'Roses - Welcome to the Jungle Tom Petty & The Heartbreakers - American Girl Faith No More - Midlife Crisis Jane's Addiction - Mountain Song/ Just Because Soundgarden - Rusty Cage Andre forslag? Endret 22. juni 2007 av deusex Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 kunne kommet noe godsmack og sånn new metal opeth osv hadde vert kult Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Muse blir herlig, sammen med Stones og School's Out, men det er det eneste på listen som interesserer meg. Jeg kunne tenke meg Oasis - Supersonic og noe AC/DC. Deep Purple - Highway Star ville rocket vilt. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) glemte og nevne ramones det hadde vert digg og kanskje noe metallica, master of pupets eller hero o the day elelr noe Endret 22. juni 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
deusex Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Kunne også kanskje tenkt meg "Love Reign O'er Me" av The Who istedetfor My Generation. Er utrolig spent på hvordan den komplette tracklisten på GH3 blir. Håper de får ordnet noen avtale med Led Zeppelin og Metallica, slik at dem også er med i spillet. EDIT: Ja, også "Foxy Lady" av Jimi Hendrix. Endret 22. juni 2007 av deusex Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Eagles - Hotel California AC/DC - Back in Black Dire Straits - Lady Writer Queen - I Want It All Bon Jovi - Bad Medicine Styx - The Grand Illusion Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Slayer - Angel Of Death Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) jeg vil se Metallica- Hit the lights. førstemann til å få senebetennelse vinner noen sanger jeg kunne tenkt meg til GH3: AC/DC- Squealer AC/DC- Ride on Funcadelic- Maggot Brain Judas Priest- Diamonds and rust Queen- Brighton Rock Deep Purple- Child in Time jeg vil ha litt eldre blues/rock/metal som Metallica, AC/DC, B.B King, Frank Zappa(vanskelig å sette han i en sjanger), Santana, mer Maiden, mer Mötorhead, Paul Gilbert( som Encore i siste gruppe ) , Megadeth, Pantera, Black label society og mer Deep Purple. skjønner ikke hvorfor de skal ha med så mye nytt/ukjent ræl...jeg spiller heller Frets on Fire med X-plorerern for tiden enn GH2, på grunn av at det er mange av sangene jeg ikke kan fordra på Gh2... Endret 23. juni 2007 av Spazz Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Vil ha noe av Poison, Skid Row og Ozzy. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 The White Stripes - Seven Nation Army Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 The White Stripes - Seven Nation Army 8943279[/snapback] Den gjør seg som Guitar Hero-låt ja. Men hvor er Ramones og Dimmu? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 jeg nevte ramones nesten på toppen Lenke til kommentar
JV Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 The White Stripes - Seven Nation Army 8943279[/snapback] Den gjør seg som Guitar Hero-låt ja. Men hvor er Ramones og Dimmu? 8944579[/snapback] Enig med dere. White Stripes, Ramoes og Dimmu takk! Gjerne noe Lamb of God, Children of Bodom og Chimaira også.. Mye bra som ikke er med Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kunne gjerne tenkt meg en sang av Korn, jeg vurderte faktisk sterkt og lage en banner når de spilte i Oslo for et par uker siden, tenkte det skulle stå "Korn for Guitar Hero 3!" Ellers så støtter jeg The Who sterkt, kunne kanskje vært en fra Audioslave også... Må forresten nevne at jeg er kjempe happy med de sangene som allerede er på lista. Kiss - Rock and Roll All Nite, trur det er noen i Activision som digger den sangen, den er vel med på Tony Hawk 3? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kunne gjerne tenkt meg en sang av Korn, jeg vurderte faktisk sterkt og lage en banner når de spilte i Oslo for et par uker siden, tenkte det skulle stå "Korn for Guitar Hero 3!" Ellers så støtter jeg The Who sterkt, kunne kanskje vært en fra Audioslave også... Må forresten nevne at jeg er kjempe happy med de sangene som allerede er på lista. Kiss - Rock and Roll All Nite, trur det er noen i Activision som digger den sangen, den er vel med på Tony Hawk 3? 8947779[/snapback] Tony Hawk underground er den vertfall p+å den kiss låta Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Guns N' Roses - Estranged eller kanskje Better Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Småstygg bump av denne tråden, men dette var så kult at jeg må bare få det ut. Liiiiiiiiiiiiink! 4 nye sanger er bekreftet så det synger i ørene mine: Dragon Force - Through the Fire and the Flames (Master Track) Red Hot Chili Peppers - Suck My Kiss (Master Track) Iron Maiden - Number of the Beast (Master Track) ZZ Top - La Grange (Cover) Haba-haba-zoot-zoot! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Red Hot Chili Peppers - Suck My Kiss (Master Track) 9149336[/snapback] En av de mest funky sangene jeg har hørt i løpet av mine 26 år. Blood Sugar Sex Magic-skiva er sett under ett en av mine definitive favoritter, til tross for at 95% av musikken jeg nå hører på er brutalt mye hardere. Håpølst å skulle legge til alle sangen man gjerne skulle hatt med, men man kan alltids skrive opp det første som popper frem fra min bakfulle hjerne: Chimaira - Pure hatred Corrosion of Conformity - Dirty Hands Empty Pockets (perfekt for GH) Devildriver - Head on to Heartache/ The Fury of Our Makers Hand Ektomorf - No Compromise Faith No More - Get Out Fear Factory - Full Metal Contact Gojira - Backbone/World to Come God Forbid - Anithero The Haunted - The Reflection Himsa - They Speak In Swarms Lamb of God - Walk With Me In hell Led Zeppelin - Ten Years Gone/Dancing Days/Black Mountain Side Ligeia - Dead Man's Bride Mastodon - I am Ahab Meshuggah - Autonomy Lost (Hva som helst av disse geniene!) Moonspell - Ruin and Misery Motörhead - I am the Sword Nofx - Bottles to the Ground Otep - Crooked Spoons Pantera - Walk (!) Sepultura - Convicted in Life Testament - 3 Days in Darkness (!!) Unearth - This Lying World Eeehm...... Ble noen sanger det her. Alt for få egentlig, men jeg ser vel ingen av de på GH uansett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 jeg vill ha Sweet home alabama og Sum 41 Hell Song. litt mere high school rock og ikke bare satan greier, Helst ungå sanger som Yes We Can på GH2 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 GH2 skjemte oss i alle fall ikke bort med "Satan greier". Lamb of God - Laid to Rest var i tillegg så elendig laget at jeg knapt klarer å spille den uten å dø litt innvendig. Stakkars jævla "vokalist" som skal prøve å komme i nærheten av Randy sin stemme (hvilket han mislyktes totalt med også). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå