Unicr0n Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har brukt Komplett.no i alle år. Og er på mange måter fornøyd. Men det som begynner å irritere meg mere og mere er at de setter varen til "plukkliste" nesten med en gang. Da er det umulig å avbestille eller endre. Min bestilling har stått på plukkliste inntil 2 uker noen ganger. Og når jeg har ringt inn så får jeg vite at den enda ikke er sendt til plukk. Er ikke dette ganske sleipt? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Planlegging, planlegging. Tror det å fjerne fra den listen du har kjøpt bare er sånn man skal gjøre i siste liten. Gjør aldri det selv... Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 kjøp ting på www.flexi-data.no. hos de kan du avbestille når som helst! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg har også brukt de i alle år. og min erfaring er at hvis de er satt til plukk (og alle varene du har bestillt er på lager seff) så sender de samme dag eller neste hvis det er sent på dagen. aldri hvert noe problem for meg. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg har også brukt de i alle år. og min erfaring er at hvis de er satt til plukk (og alle varene du har bestillt er på lager seff) så sender de samme dag eller neste hvis det er sent på dagen.aldri hvert noe problem for meg. Samme erfaring her. Hvis du ikke har spesifisert at du vil motta ordren delt, vil alt bli sendt samlet når evt. varer som ikke er på lager kommer inn. Lurt å sjekke først om alt er inne, og evt spesifisere delt leveranse hvis det ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå