Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Sitter med en "gammel" 20 tommers Dell her, og har irritert meg leeenge over at jeg ikke ser ut til å få endret noen innstillinger under "Image settings" i menyene. Jobber en del med grafikk og vil svært gjerne få justert skjermen slik jeg vil ha den. Noen som har en likedan skjerm og har fått løst problemet, eller andre som kanskje vet hvorfor det blir slik hos meg? Skjermen er av Rev. A02 produsert i September 2005 -Z- Edit: endret emnetittel. Endret 22. juni 2007 av Slettet-gjmTLx Lenke til kommentar
Boye Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvis en kjører DVI hender det at enkelte menyvalg, uansett skjerm, ikke vil være aktive. I så fall kan en bruke skjermkortets kontrollpanel for å eventuellt justere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Takker for svar, og fikk med det bekreftet min mistanke. Kjører nemlig DVI og benytter meg i dag av innstillinger gjennom drivere for skjermkort. -Z- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå