Firesky Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Polysics er fin om morgen (Polysics - i'm a worker, passer best på morgenen ) Lenke til kommentar
Meits Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Musikken som DJ Friendly på P3 spiller om lørdagsmorgenene er chill å våkne opp til. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Twista - Sunshine Norah Jones - Sunrise Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg utfordrer alle til og våkne til denne GQI2KlAurOg Passer spesielt etter en natt på fylla Seriøst får dessverre ikke høre musikk om morgenen Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Haha, tror jeg hadde blitt sånn halvveis gal dersom jeg skulle våknet til den hver morgen! The Kill - 30 seconds to mars er en av mine vekkelyder, og jeg kommer aldri til å hate den sangen, i motsetning til andre som jeg har hatt før. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Våker til hva enn skvip som sendes på Radio1. Det er selvpining av ypperste klasse, men en ting skal de ha, det får meg opp! Hvis det er noe jeg IKKE har lyst til å bli liggende og høre på om morgenen så er det den repetitive, trauste musikken de spiller der. Så står jeg heller opp da Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) The Kill - 30 seconds to mars er en av mine vekkelyder, og jeg kommer aldri til å hate den sangen, i motsetning til andre som jeg har hatt før. 9068898[/snapback] The Kill er en veldig bra sang. Men passer ikke A Modern Myth bedre til vekking? Hvis du har hørt den Litt OT; Våker til hva enn skvip som sendes på Radio1. Det er selvpining av ypperste klasse, men en ting skal de ha, det får meg opp! Hvis det er noe jeg IKKE har lyst til å bli liggende og høre på om morgenen så er det den repetitive, trauste musikken de spiller der. Så står jeg heller opp da 9068913[/snapback] ÅÅÅH ikke minn meg på det... bæsjet. Husker at når jeg pleide å arbeide før på PC'en, pleide jeg å ha Radio 1 i bakgrunnen i sånn 2-3 timer hver dag. Jeg sverger, de samme 10 sangene ble spilt hele tiden, og "radio 1" i den metallstemmen spiltes av hvert halve minutt. Utrolig at jeg ikke fikk hjerneblødning Endret 13. juli 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 The Kill er en veldig bra sang. Men passer ikke A Modern Myth bedre til vekking? Hvis du har hørt den Joda, gjør vel egentlig det. Jeg tenkte bare ikke helt over det da jeg la sanger på mobilen, så ble mer eller mindre tilfeldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå