Lilja4ever Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Andre som også nesten bare MÅ høre på musikk om morgenen? Det er jo bare SÅ mye lettere og våkne/stå opp da=) Så hvis det er noen andre, hvilken musikk hører du på? Selv foretrekker jeg noe livlig som rock og slikt Endret 22. juni 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hjelper alltid å måke på med kjapp powermetal (Edguy, Angra, Shamaan e.l.) på bussen på vei til jobben. Musikk er en fin ting. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 hm... liker det mesta av metal egentli, alt fra Opeth, 3 inches of blood til iron maiden. bare det er litt driv i musikken funke det meste. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Våkner hver dag til DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Våkner til Slayer - Dead Skin Mask som alarmtone på mobilen kvar morgen. Takler ikkje å våkne til full pupp, trenger litt slumretid, nevnte låt passer bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Varierer litt, men går mykje i Incubus, Alice In Chains og A Perfect Circle. Avslappande rockliknande musikk. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Våkner til Jose Gonzalez - Crosses.. Gjør det å stå opp, ikke så vansklig Endret 22. juni 2007 av Dalh Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Liker å våkne til John Legend, da får jeg en myk start på dagen. Senere på morgenen, på bussen f. eks., går det mer i rock sånn at jeg våkner skikkelig. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Edvard Grieg - Morgenstemning fra Peer Gynt Ingen sang passer bedre. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noe Chillout trance er duganes på morgenkvisten. Etter litt så passer det å gå over til litt mer vocal trance. Uansett er det trance det går i :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er egentlig det samme hva jeg våkner til, så lenge det er musikk Har stort sett en playlist gående utover kvelden som jeg lar stå på mens jeg sovner og våkner til hva enn som er komt på. Foretrekker å våkne til Pink Floyds "Echoes", "Careful with that axe, Eugene" og "Sorrow", samt Manu Chaos "Bongo Bong". Da får jeg lyst til å stå opp og gjøre noe. Samt div. jalla trance-ting DJ Carpi og C-Bool funker fett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Enten litt Vivaldi - Four Seasons eller noe med Dimmu Borgir, Bob dylan eller Opeth... Det varierer litt Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noe skikkelig mektig, som senere Nightwish, eller noe som tar litt av, Pantera f.eks, er et must om morgenen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det meste av Bob Marley funker bra. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Å ta en sang man liker godt er en dårlig ide. Jeg får dårlige asosiasjoner til de sangene jeg har som vekkerklokke-melodi på mobilen. :\ Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Å ta en sang man liker godt er en dårlig ide. Jeg får dårlige asosiasjoner til de sangene jeg har som vekkerklokke-melodi på mobilen. :\ 8925590[/snapback] Samme hær!! Men når jeg har våkna av mobilen, finnes det ikke noe bedre enn å sette på en sang du virkelig liker Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Å ta en sang man liker godt er en dårlig ide. Jeg får dårlige asosiasjoner til de sangene jeg har som vekkerklokke-melodi på mobilen. :\ 8925590[/snapback] Ja, har merket der der. Men på min SE har jeg 5 vekkeklokker, så jeg bruker å variere med hvilken jeg setter på. Så jeg hater foreløbig ikke de sangene jeg har på nå. På den ene har jeg Twisted Sister - girls rock your boys, og jeg er omtrent like forvirret hver gang jeg våkner til den. Bortsett fra som vekkelyd så har jeg ikke et behov for å høre på musikk når jeg våkner. Behovet er større på kvelden når jeg skal sove. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) våkner til Suffocation - Funeral Inception på mobb alarm hver dag Det første jeg hører hver morgen er : "The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist" Endret 23. juni 2007 av scythe Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jack Johnson sanger er min favoritt å våkne til. Rolig og avslappet musikk så du ikke får en brå start på dagen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Å ta en sang man liker godt er en dårlig ide. Jeg får dårlige asosiasjoner til de sangene jeg har som vekkerklokke-melodi på mobilen. :\ 8925590[/snapback] Det stemmer. På min tidligere Samsungtelefon ble jeg drit lei alle de som fulgte med fra fabrikk, og de sangene jeg la inn. Nå har jeg derimot delt det opp. Slik at jeg har en fin rolig sang, slik at jeg ikke skvetter (ja, jeg er veldig skvetten) når jeg våkner. I helgene har jeg for tiden "Morten Abel - Tore Tang". En behaglig sang med munnspill i starten. Blir rett og slett glad av den sangen da jeg våkner godt utvilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå