Gå til innhold

Musikk å våkne til om Morgenen


Lilja4ever

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er egentlig det samme hva jeg våkner til, så lenge det er musikk :p

 

Har stort sett en playlist gående utover kvelden som jeg lar stå på mens jeg sovner og våkner til hva enn som er komt på.

 

Foretrekker å våkne til Pink Floyds "Echoes", "Careful with that axe, Eugene" og "Sorrow", samt Manu Chaos "Bongo Bong".

Da får jeg lyst til å stå opp og gjøre noe.

 

Samt div. jalla trance-ting :p

DJ Carpi og C-Bool funker fett.

Lenke til kommentar
Å ta en sang man liker godt er en dårlig ide. Jeg får dårlige asosiasjoner til de sangene jeg har som vekkerklokke-melodi på mobilen. :\

8925590[/snapback]

 

 

Samme hær!! Men når jeg har våkna av mobilen, finnes det ikke noe bedre enn å sette på en sang du virkelig liker :)

Lenke til kommentar
Å ta en sang man liker godt er en dårlig ide. Jeg får dårlige asosiasjoner til de sangene jeg har som vekkerklokke-melodi på mobilen. :\

8925590[/snapback]

 

Ja, har merket der der. Men på min SE har jeg 5 vekkeklokker, så jeg bruker å variere med hvilken jeg setter på. Så jeg hater foreløbig ikke de sangene jeg har på nå.

På den ene har jeg Twisted Sister - girls rock your boys, og jeg er omtrent like forvirret hver gang jeg våkner til den.

 

Bortsett fra som vekkelyd så har jeg ikke et behov for å høre på musikk når jeg våkner. Behovet er større på kvelden når jeg skal sove.

Lenke til kommentar
Å ta en sang man liker godt er en dårlig ide. Jeg får dårlige asosiasjoner til de sangene jeg har som vekkerklokke-melodi på mobilen. :\

8925590[/snapback]

 

 

Det stemmer. På min tidligere Samsungtelefon ble jeg drit lei alle de som fulgte med fra fabrikk, og de sangene jeg la inn.

 

Nå har jeg derimot delt det opp. Slik at jeg har en fin rolig sang, slik at jeg ikke skvetter (ja, jeg er veldig skvetten) når jeg våkner.

 

I helgene har jeg for tiden "Morten Abel - Tore Tang". En behaglig sang med munnspill i starten. Blir rett og slett glad av den sangen da jeg våkner godt utvilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...