Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart Skjerm Etter Windows Logoen ?

Anbefalte innlegg

Hey.

Jeg har nylig formatert pc1 min...

for det første:

Jeg fikk boota opp fra cda men kom bare til den loada alle filene så etter det ble det en svart skjerm der det var en binde /under Strek blinkende i Venstre hjørne oppe....

(Måtte formatere via min bror sin pc...)

For det andre.. jeg fikk innstalert alle driverene etter jeg hadde formatert fra broren min sin pc, fikk instalert alt som det skulle.. starta pc1 på nytt å fikk beskjed om windows update osv.. updatea windows en gang.. gikk helt fint.. updatea andre gangen så måtte jeg restarte maskinen som jeg da gjorde.... kom til windows logoen og venta til maskin skulle bli ferdig oppstarta... men kom aldri så langt.... ble svart skjerm etter windows logoen der den blåe bar - tingen starter windows...

Noen som vet hva dette kan være av ?!

og noen som kan hjelpe meg med å få fixa det så jeg kan få formatert via min egen maskin...

Takk for alle fornuftige svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde akkurat tenkt til å lage en lignende tråd, da jeg har dette problemet også. Det skjedde for et par dager siden, og jeg har fortsatt problemet. Du kan deeelvis løse det ved tålmodighet - venter du lenge nok ved det svarte skjermbildet etter WinXP-loadinga kommer du etterhvert til innlogginga, men til gjengjeld går maskinen ufattelig sakte, og å bruke ressurskrevende programmer går aaaaaltfor latterlig sakte.

Har som sagt hatt problemet et par dager, men aner ikke hva det kan være. Begynner å bli ufattelig irriterende, og hadde vært deilig hvis noen visste hva problemet var. Kan virke som om RAMen har ryki, men både programmet jeg legger ved en fil fra nedenfor og Windows forteller meg at jeg skal ha 1GB minne til rådighet, og at det er flere enn meg som har problemet utelukker vel egentlig at dette skyldes hardware.

Legger ved info om maskinen min (Fra System Information av Topala Software):

http://www.nerd-factory.com/my_hardware.html

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...