J-R Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg skal installere CS Source, men dataen finner ikke filene på cden! Jeg kjøpte spillet i dag, og filene blir funnet på en annen pc. Har ikke hatt slike problemer før. Hva kan være i veien? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg veit ikke helt, men last ned steam via www.steampowered.com og last ned source via der. Lenke til kommentar
J-R Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg løste det ved å låne cd av en kompis, så det må ha vært noe galt med cden. Tar meg en tur til butikken til uka jeg da. Endret 22. juni 2007 av J-R Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hva skal du med CD for? Om du registrerer produktnøkkelen din til CS:S i Steam, kan du like så godt kaste CD-en. Lenke til kommentar
J-R Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Det er nå bare en prinsippsak. Det man kjøper, skal jo fungere Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Men ikke bruk CD-en, legg inn produktnøkkelen i Steam og last ned derfra. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Men ikke bruk CD-en, legg inn produktnøkkelen i Steam og last ned derfra. 8936680[/snapback] mye bedre å bruke CDen, da slipper du å laste ned alt sammen! det tar jo sikkert 20 år Lenke til kommentar
J-R Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Men jeg vil jo fortsatt ha en cd som virker! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 hvorfor det? Du trenger ikke cd for å spille css. Det er noe som heter steam, og bare du er logga på der kan du spille alle spillene du har på steam brukeren din. på min steam acount har jeg blant annet: Css, cs 1,6, hf2. Jeg trenger ikke cd på noen av disse for å spille. Jeg har faktisk ikke cd`ene. FOr jeg klarer meg bra uten Lenke til kommentar
J-R Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har betalt, dermed skal det virke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor du sier dette hele tiden. Guide: - Last ned Steam fra http://steampowered.com - Installèr Steam, og lag deg en gratis konto - Trykk "activate product" eller "aktiver produkt" - Neste - Godta - Skriv inn serial/registreringsnøkkel som står på CD-boksen du fikk. - Neste - Oppdater CS:S, og start spillet. - Kast CD-en. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 noen folk skal vel bare ha det vanskelig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå