cyclo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan noen her gi meg definisjon på disse ordene;Lesse - F.eks å lesse en tilhenger. Sette masse ting på tilhengeren, eller å fylle den med jord. Rystere Dedisere - Å tilegne en bok til noen. Å gi noen hedersplassen i boka. Denne boka er dedisert til min kjære samboer, som har vært så tålmodig med meg Forvalte - Ta vare på, bruke fornuftig. eks: Konsulenten forvalter pengene mine Plaprer - Snakker, brukes gjerne om noen som snakker om noe de helst ikke burde sagt Digresjon - Avsporing av samtalen, man snakker om noe som ikke er en del av temaet man diskuterer, men det har en viss relevanse Selvmedlidenhet - Å synes synd på seg selv Hysterisk - Kommer ann på sammenhengen, men man kan bruke det om noen som er helt fra seg av bekymring, eller som et adjektiv; hysterisk morsom Miste fatningen Hisse seg opp sideskille 8930239[/snapback] Lenke til kommentar
Lodve Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Kan noen her hjelpe meg med disse utrykkene; Sette så mye på spill Styrte sammen - På kroken Tråkket på tærne – Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå