Gå til innhold

trøbbel med itunes! får ikke avinstallert!


Anbefalte innlegg

jeg sliter med itunes for tida. jeg ble frista til å teste plugin'en Multi-Plugin for å kjøre skins på itunes, så den skulle passe bedre til desktop-layouten min. det skullle jeg ikke gjort.

 

nå får jeg opp feilmeldinger når jeg prøver å oppgradere itunes. jeg har prøvd å avinstallere programmet for så å installere det fresh't, men jeg blir til og med nektet å fjerne det!

 

post-30351-1182541034_thumb.jpg

denne meldingen kommer opp når jeg nærmer meg slutten på installeringa av nye itunes 7.2.

 

post-30351-1182541109.jpg

når jeg prøver å avinstallere itunes kommer denne opp. tror den er helt lik den første, bare at jeg har klikka ok på forrige.

 

post-30351-1182541190_thumb.jpg

når jeg klikker avbryt kommer denne, før jeg blir avbrutt...

 

noen som aner hva som skjer, eller hvordan jeg kan bli kvitt det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor installerte du iTunes? Ser ut som om den prøver å finne en fil i temp-mappen din.

Er du på et delt nettverk?

8926838[/snapback]

 

det er det som er litt snodig. itunes er installert helt normalt på c:\programfiler. og dette har aldri vært noe problem før. jeg har alltid kunne oppdatert den, og avinstallert den, helt til jeg var dum nok til å prøve den j@\/|a Multi-Plugin'en... jeg vil bare få avinstallert dritten, og vurdere å bare slette mappa direkte, men det blir vel bare krøll... :hmm:

Lenke til kommentar
Last ned CCleaner og prøv å avinstaller iTunes fra det programmet.

 

:)

8928322[/snapback]

 

takker! har lasta det ned nå. vet jeg har brukt det før og. men det er kanskje jeg som er slow, men kan jeg avinstallere itunes derfra??

8928443[/snapback]

 

 

Jepp, det kan du ;) på menyen til venstre er det mulighet til å velge det.

 

 

Sempron ;)

Lenke til kommentar

det funka dårlig. får opp nøyaktig samme feilen, at han ikke finner den itunes.msi-fila han liksom trenger. har prøvd å henvise til de tre forskjellige itunes.msi som jeg har søkt opp på maskina, men alle tre er visst "ugyldige installasjonsfiler"...

 

like før jeg formaterer hele dritten nå...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...