Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har nå fått opp et nytt webdesign, og lurer på hva dere synes. Dette er sikkert den 50'ende gangen jeg lager ett, og jeg må snart bestemme meg :p

Hele greia er laget i Flash. Det er igrunnen enklest ettersom at jeg slipper problemer med at ting ikke passer alle skjermer. Jeg lager bare layouten, og skriver 100% x 100% som oppløsning.

Iallefall, siden finner dere her

 

Edit: Siden er ikke helt ferdig enda, det er selve designet jeg ønsker kritikk på. ;)

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å bruke Flash til websider må det være et behov for det, noe som ikke kan gjøres med HTML, CSS og bilder. Sånn som siden din er nå blir det unødvendig med Flash. Legg til mer effekter, flere farger og kom frem til et godt og inspirerende design.

 

Tips 1: Rollover i menyen. Et must uansett, og med Flash bør det helst være en litt fancy rollover også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skulle gjerne gjort det, men Start har tydeligvis bestemt seg for at jeg ikke får lov til å ha hjemmeside der.

Betalte 15,- kronre for driten forøvrig, og plutselig slettet de bare alt jeg hadde. Hadde ikke backup heller, og drev sikkert 5 sider derfra.

Utrolig skuffet over dem. Kunderservicen som koster 20,- kroner minuttet kan heller ikke hjelpe meg.

 

Uansett, noen som vet om en bra gratis host med mysql helst? Har frac.dk nå, men det er ikke særlig til å stole på. Forøvrig har jeg også home.no og noe phpnet greier jeg ikke husker hva er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...