amdorintel Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) En kompis av meg har en "belkin f5d6231-4" router og et "speedtouch 546iv6" modem Får ikke spilt på bf2,bare detter ut..(lost connection to the server) Tenkte da på og åpne porter og så på "portforward.com" Fant routeren og trykte på bf2 osv.. da kommer dette : The F5D6231-4 will not allow you to forward enough ports, to run Battlefield 2. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end. Noen som vet noe om dette.. På nettverkinnstillinger så står det "pakker" Sendt er 1300000 motatt er 200000 sånn ca..er ikke dette og rart? Har 12/800 linje fra start Endret 22. juni 2007 av amdorintel Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er ikke nødvendig å åpne porter for å spille BF2. Har prøvd både uten åpne porter og med. Det er ingen forskjell som jeg merker hvertfall. Hvis dere bruker trådløs så kan WZC gjøre at du får mye lagg og mister forbindelsen. Ellers er det mange muligheter for hw/software feil i BF2... Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Har jo bra nok hw da og hva mener du med software?har nyeste patch og da... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hos meg har bl.a. audiohardware og software skapt krøll tidligere. Det samme gjorde trådløsforbindelsen inntil jeg slo av wireless zero config i Windows. Det beste når man har problemer er ofte å installere BF2 fra scratch og se om det fikser problemet. PS: Husk å bruk 1.41 Full patch for å unngå trøbbel. Alle småpatchene kan skape trøbbel for deg. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 ok..da skal jeg be han teste ny fresh install:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Han har nå innstalert på nytt og mister fortsatt forbindelsen Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) I menyn på routern under Firewall kan du velge Virtual servers: kommer det inte opp mulighet att legge in alle de ip adresser som må til da? Kanske dette hjelper noe? http://portforward.com/english/routers/por...ttlefield_2.htm Endret 23. juni 2007 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå