Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

P-pillebruk, liten bekymring.

Anbefalte innlegg

Reiste bort en helg, og det viste seg at jeg glemte Yasmin-brettet hjemme. Så det gikk 2 piller som jeg ikke fikk tatt i tide. Kom hjem og tok de 2 pillene med én gang, samt tok 1 pille til vanlig tid (ved leggetid). Hadde ubeskyttet samleie med samboeren neste dag, men tok angrepille noen timer etter det for å være på den sikre siden. Der og da var jeg egentlig på den første pillefrie dagen. Altså siste p-pille var siste før "uka".

Edit: må legge til at etter at jeg tok angrepillen, så fikk jeg utrolig menslignende smerter ca. litt over et døgn etter. Men det var ingen blødning og det var bare litt mer utflod enn vanlig. Også etter det var smerten over, og alt var som vanlig.

Nå har det snart gått 4 dager og blødningen har ikke kommet enda. Hva er sannsynligheten for at jeg må skaffe meg stasjonsvogn? :ph34r::no:

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har det snart gått 4 dager og blødningen har ikke kommet enda. Hva er sannsynligheten for at jeg må skaffe meg stasjonsvogn?  :ph34r:  :no:

8923740[/snapback]

Sjangsen for at du er gravid er liten, men du bør være forsiktig med overdoser av "hormoner."

Siden du tok så mye "ekstra", må du nok vente en eller 2 dager før blødningen kommer.

ps. Fredrikstad?

Vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Nå har det snart gått 4 dager og blødningen har ikke kommet enda. Hva er sannsynligheten for at jeg må skaffe meg stasjonsvogn?  :ph34r:  :no:

8923740[/snapback]

Sjangsen for at du er gravid er liten, men du bør være forsiktig med overdoser av "hormoner."

Siden du tok så mye "ekstra", må du nok vente en eller 2 dager før blødningen kommer.

ps. Fredrikstad?

Vaio ;)

8930882[/snapback]

Kjenner vi hverandre? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...