morningstar665 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Reiste bort en helg, og det viste seg at jeg glemte Yasmin-brettet hjemme. Så det gikk 2 piller som jeg ikke fikk tatt i tide. Kom hjem og tok de 2 pillene med én gang, samt tok 1 pille til vanlig tid (ved leggetid). Hadde ubeskyttet samleie med samboeren neste dag, men tok angrepille noen timer etter det for å være på den sikre siden. Der og da var jeg egentlig på den første pillefrie dagen. Altså siste p-pille var siste før "uka". Edit: må legge til at etter at jeg tok angrepillen, så fikk jeg utrolig menslignende smerter ca. litt over et døgn etter. Men det var ingen blødning og det var bare litt mer utflod enn vanlig. Også etter det var smerten over, og alt var som vanlig. Nå har det snart gått 4 dager og blødningen har ikke kommet enda. Hva er sannsynligheten for at jeg må skaffe meg stasjonsvogn? Endret 22. juni 2007 av morningstar665 Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Den er sikkert bare sen Det kan være litt psykisk også når man får mensen, så bare slutt å tenk på det, så kommer den nok Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Angrepillen fucker opp systemet helt! Det er ikke uvanlig at mensen kommer ut av "rytme" ved bruk av disse tablettene. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Nå har det snart gått 4 dager og blødningen har ikke kommet enda. Hva er sannsynligheten for at jeg må skaffe meg stasjonsvogn? 8923740[/snapback] Sjangsen for at du er gravid er liten, men du bør være forsiktig med overdoser av "hormoner." Siden du tok så mye "ekstra", må du nok vente en eller 2 dager før blødningen kommer. ps. Fredrikstad? Vaio Endret 23. juni 2007 av Vaio Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er nok bare angre pillen som har rotet det til Viss ikke kan du jo sjekke ut AutoDB for billig stasjonsvogn :!: Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nå har det snart gått 4 dager og blødningen har ikke kommet enda. Hva er sannsynligheten for at jeg må skaffe meg stasjonsvogn? 8923740[/snapback] Sjangsen for at du er gravid er liten, men du bør være forsiktig med overdoser av "hormoner." Siden du tok så mye "ekstra", må du nok vente en eller 2 dager før blødningen kommer. ps. Fredrikstad? Vaio 8930882[/snapback] Kjenner vi hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå