Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rust på peugeot 406

406

Anbefalte innlegg

Har oppdaget rust på innersiden av motorpanser og bagasjelokk på min 2000 peugeot 406? Noen som har lignende problem? Dekker garantien mot rust?

Noen som har oppdaget rust på andre plasser på 406 en?

Endret av 406
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rust på 406? det var ikke ofte man hørte om det, galvanisert karosseri og greier. jeg jobber på peugeot-verksted og har aldri hørt om noen som har måtte benytte seg av rust-garantien (vet ikke hvor lenge den garantien virker).

er nok noe som har ligget imot og 'gnikket' av lakk. puss reint og kjøp lakkstift og lakk over, blir gulle godt.

Endret av sa|o
Lenke til kommentar
rust på 406? det var ikke ofte man hørte om det, galvanisert karosseri og greier. jeg jobber på peugeot-verksted og har aldri hørt om noen som har måtte benytte seg av rust-garantien (vet ikke hvor lenge den garantien virker).

er nok noe som har ligget imot og 'gnikket' av lakk. puss reint og kjøp lakkstift og lakk over, blir gulle godt.

8924404[/snapback]

Det er 12 års garanti. Jeg kan pusse ned rusten og kjøpe lakkstift, men tenker på om dette er noe som kan dekkes av garantien. rusten befinner seg helt i fremkanten på innersiden av panseret og helt i fremkant av bagasjeluke. Mulig det kan skyldes noe som har ligget der å påvirket metallet som du nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...