406 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noen som kjenner til hva rustgarantien innerbærer. Jeg har en 2000 mod. Peugeot 406 med rust på innersiden av panser og bagasjelokk. Dette er rust som er avflasset og med noen bobler i, tror det er overflaterust. Det heter vel at det er en garanti mot gjennomrust, må jeg vente til rusten har rustet hull i panser og bagasjelokk før dette kan dekkes av garantien? Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har en mazda 323 og der står infoen om garanti og lignende i serviceheftet. Lenke til kommentar
406 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har en mazda 323 og der står infoen om garanti og lignende i serviceheftet. 8924696[/snapback] Takk, skal se etter i mitt servicehefte. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hadde du hatt en VAG med disse problemene, hadde du fått nye deler. Så jeg regner med at Pug har samme garanti:) Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hadde du hatt en VAG med disse problemene, hadde du fått nye deler.Så jeg regner med at Pug har samme garanti:) 8929411[/snapback] Hadde han hatt VAG hadde han kanskje fått nye deler etter noen år med klaging til forbrukerombudet og etter at bilprodusentet har prøvd alle mulige måter på å vri seg unna problemet. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hadde du hatt en VAG med disse problemene, hadde du fått nye deler.Så jeg regner med at Pug har samme garanti:) 8929411[/snapback] Hadde han hatt VAG hadde han kanskje fått nye deler etter noen år med klaging til forbrukerombudet og etter at bilprodusentet har prøvd alle mulige måter på å vri seg unna problemet. 8933124[/snapback] Det er ikke min erfaring. Fikk nye dørkarmer med en gang. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hadde han hatt VAG hadde han kanskje fått nye deler etter noen år med klaging til forbrukerombudet og etter at bilprodusentet har prøvd alle mulige måter på å vri seg unna problemet. 8933124[/snapback] VAG har alltid ordnet opp på minuttet når jeg har hatt klager i hvert fall. Gjelder også venner av meg som har opplevd ulike problemer. En VAG med rust er dessuten nesten usannsynlig. I motsetning til franske og japser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå