Kyubi Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei, jeg har nettopp ankommet et lan og nå setter pc'n seg i vranglås. ^^ Når jeg kobler til strømmen, vil ikke dataen starte i det hele tatt. Jeg har et LCD display m/ lyd koblet til, og lyden slår seg av og på hele tiden (pip-pip-pip-pip), akkurat som om strømmen blir slått av og på kontinuerlig. Har hatt dette problemet før, og da har jeg bare latt den stå med denne lyden på i ca 15-20 minutter max, men nå har vi sittet her i godt over 2 timer. What to do? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Hei, vil du ha hjelp så får du nesten gi oss mer informasjon. Det er SVÆRT vanskelig å finne en feil når du gir så lite info. Vi prøver liksom å tenke oss frem til det logiske svaret på problemet, evt at vi har kjenskap til det fra før. Med så lite info blir det bare en gjette-konkurranse og da tar ting veldig lang tid. Det du må fortelle oss er : (Merke og modell) Hovedkort PSU CPU RAM HDD GFX + alt annet snacks du måtte ha i kabinettet ditt. Da er det lettere å gi den hjelpen du trenger. Mvh, Beej80 EDIT: Skrivefeil Endret 22. juni 2007 av Beej80 Lenke til kommentar
Kyubi Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Hovedkort: Asus A8N SLI Deluxe PSU: bZerk 500W (http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZ500W812BR&mcat=c346) CPU: Amd Athlon 64 3500+ 2,2 Ghz RAM: 1024 mb Corsair Value S Pc3200 HDD: Western Digital 80GB (IDE) 7200 rpm GFX: GeForce 6800 LS 256 MB (tror det er LS..) PCI-E. Kabinett: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...0BBNF&mcat=c432 Når man setter inn strømmen i PSU'n skjer det ingenting, uansett hva man gjør, MEN: LCD displayet står og blinker samt lyden som jeg snakket om isted piper. (Du kan se displayet etc i kabinettlinken..). Jeg vet ikke helt hvorfor dette skjer, men det skjer hver gang jeg har flyttet på pc'n. Etter den har blitt normal etter pipingne og blinkingen èn gang etter flytting av pc, fungerer den som vanlig.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Prøv en annen PSU. Eller prøv å koble vekk strøm til alle 'unødige' ting (disker, drev, etc), og se om det oppfører seg anderledes. Lenke til kommentar
Kyubi Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Prøv en annen PSU. 8924689[/snapback] Det funket ^^ Takk skal du ha. Endret 22. juni 2007 av Kyubi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå