Gissan Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Heihei! Som topic sier, trenger jeg forslag på domene jeg kan bruke som portefølje for mine bilder.. Alle forslag mottas med takk.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) navnetditt.net, navnetdittfoto.net f eks? Det enkle er ofte det beste. Endret 22. juni 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Tenkte litt på fotografier.us. Tror det ville fungert.. Hva synes dere om det? Redigert: Hvor kjøper jeg .us-domene billig hvis jeg skal kjøpe uten webhotell og peke domenet til et allerede eksisterende domene med webhotell? Endret 22. juni 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Enig med Arve, DittNavnHer.com eller lignende vil jeg si at er det beste, dersom du ikke har noen virkelig gode forslag. Tor Løvskogen her på forumet har f.eks designalized.com, noe som jeg synes fungerer utrolig bra. Men gjør det enkelt og bruk ditt eget navn Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 .us får du kjøpt hos GoDaddy. Jeg bruker bare GoDaddy til alle mine domener. De har kurrante priser. De har vel tilbud på .info nå til 99 cent -C- Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg synes namecheap.com virker mer seriøse enn GoDaddy, liker ikke sider med kvinnelige maskoter som de hadde med biler for lenge siden. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Så bare fordi de har USA's beste kvinnelige Nascar sjåfør på forsiden så er de useriøse? Oookay... -C- Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nei, men måten hun/de framstilles på. GoDaddy girls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå