sindreberth Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 hei, er på utkikk etter et bra realistisk bilspill /driftespill. har prøvd: -nfs (alle) -test drive unlimited -gta -granturismo -race the wttc game -racer -live for speed hvis noen vet om noe andre bra så si ifra ! takk for svar Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 du har prøvd de som er verdt og prøve, ta lfs du. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) De jeg husker: Simulator: GTR GTR2 WTCC Race rFactor GT Legends NetKar Arkade: Toca serien Test Drive Unlimited Rally: Richard Burns Spiller selv for tiden mest rFactor. Et genialt bilspill som har uendelige muligheter med mods og biler.(liten database: http://www.rfactorcentral.com/ ) Endret 22. juni 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis du er ute etter noe på 360 så er det Forza 2 eller Colin McRae: DiRT... Forza 2 er ikke mye drifting, men det mest realistiske du får tak i... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg er veldig for å prøve Colin McRae: DiRT. Virker bra, og jeg har god erfaring med CMR fra før.. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Mer eller mindre realistiske bilspill: GTR GTR2 Live For Speed rFactor Race: The WTCC Game GT Legends Richard Burns Rally Alle andre titler er søppel, IMO. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 du har prøvd de som er verdt og prøve, ta lfs du. Enig der, du får det ikke mer realistisk en LFS. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 både rfactor og lfs er sabla bra bil spill Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Live For Speed og rFactor er mine soleklare favoritter innen racing\drifting iallefall Er spesielt hektet på rFactor for tiden, og når jeg snakker om det, vil jeg spiller det.. ja jeg skal spille det.. wiii.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå