Gå til innhold

Fikk jobbene jeg ville ha!

DalaiLaban

Anbefalte innlegg

ENDLIG!

I dag var min siste dag som vekter i oslo.

Til mandagen starter jeg som miljøarbeider på psykriatisk avdeling i 6uker og deretter bærer det til en barnehage på en avdeling for barn med spesielle behov.

Alt dette teller veldig positivt i forhold til min framtidige jobb som ambulansearbeider. (Ikke noe jeg vil bli, jeg SKAL bli det, må ha den instillingen)

DESUTEN greide jeg her om dagen løpekravet for lærlinger i Oslo&Akershus (2km på 12min)

:) Verden smiler til meg! :)

(edit: leif)

Endret av DalaiLaban
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer DalaiLaban, kjempe bra å sette seg mål i livet. At man ikke har mulighet til å bli noe med en gang som man har lyst til, men å kunne gå i den rettningen som du gjør her er jo kjempe positivt.

Mr. Olsen: Hva jobber du med da? Jeg for min del skal NYYYYTE ferien til fulle fem fra 9. juli og tre uker fremover. Har ikke tilbydt meg om å jobbe i ferien i år, men det er for så vidt greit det også :) deilig med litt fri...

Frankie

Lenke til kommentar
Gratulerer DalaiLaban, kjempe bra å sette seg mål i livet. At man ikke har mulighet til å bli noe med en gang som man har lyst til, men å kunne gå i den rettningen som du gjør her er jo kjempe positivt.

8923602[/snapback]

Takk takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...