DalaiLaban Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) ENDLIG! I dag var min siste dag som vekter i oslo. Til mandagen starter jeg som miljøarbeider på psykriatisk avdeling i 6uker og deretter bærer det til en barnehage på en avdeling for barn med spesielle behov. Alt dette teller veldig positivt i forhold til min framtidige jobb som ambulansearbeider. (Ikke noe jeg vil bli, jeg SKAL bli det, må ha den instillingen) DESUTEN greide jeg her om dagen løpekravet for lærlinger i Oslo&Akershus (2km på 12min) Verden smiler til meg! (edit: leif) Endret 22. juni 2007 av DalaiLaban Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 DESUTEN greide jeg her om dagen løpekravet for lærlinger i Oslo&Akershus (2km på 12min) 8923471[/snapback] OoOoOoOooo... du er vist en hard negl..... :!: Men gratiss.... fikk avtalt med sjefen selv idag å jobbe store deler av ferien...cash cash cash! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer DalaiLaban, kjempe bra å sette seg mål i livet. At man ikke har mulighet til å bli noe med en gang som man har lyst til, men å kunne gå i den rettningen som du gjør her er jo kjempe positivt. Mr. Olsen: Hva jobber du med da? Jeg for min del skal NYYYYTE ferien til fulle fem fra 9. juli og tre uker fremover. Har ikke tilbydt meg om å jobbe i ferien i år, men det er for så vidt greit det også deilig med litt fri... Frankie Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jobber på bensinstasjon, er 16 år. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 hehe mr olsen Til å være meg så er det ikke dårlig, jeg kunne løpe 500m før og nesten falle om. Trist men sant! Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Gratulerer DalaiLaban, kjempe bra å sette seg mål i livet. At man ikke har mulighet til å bli noe med en gang som man har lyst til, men å kunne gå i den rettningen som du gjør her er jo kjempe positivt. 8923602[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå