mushyn Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 iPoden min har nå ligget ubrukt i ca 2 måneder. Plugget den i PCen for å lade, og beskjeden "very low battery, please wait" kom opp i displayet. Jeg regnet med at den begynte å lade, men da jeg sjekket en stund senere hadde det ikke skjedd noe. Ingenting på skjermen, og iPoden ville ikke slå seg på. Noen som har peiling på hva som har skjedd og hva jeg må gjøre, evt kostnad på reparasjon? Takk for alle svar.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har du prøvd å holde restart kombinasjonen? Hold inne Menu og Velg knappen (den i midten) ett par sekunder. Se hva som skjer. Ellers kan det jo være batteriet som har røket. Det tipper jeg iallefall. Ta en tur innom iPodBatteri.no og se litt der. De kan forøvrige ta en gratis sjekk på iPoden for å finne ut eventuelle problemer, og prisene er generelt meget gunstige. Iallefall i forhold til Apple. Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg tipper også at det er batteriet som er gåent. Litium-ionbaserte batterier (som f.eks. i iPod) mister evnen til å lades opp hvis de blir helt tømt for strøm. Dette skjer ikke ved normal bruk, men hvis du brukte spilleren til den slo seg av, og deretter la den bort i to måneder, så har batteriet sannsynligvis mistet den siste lille rest av strøm som normalt spares. Hvis du kjenner deg igjen i dette, så må batteriet byttes Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 restart-trikset funka ikke nei. tror ikke jeg brukte den helt til den slo seg av siste gangen, men likevel, batteriet virker som en logisk forklaring.. crap, skulle tenkt på det. men uansett, takk for svar begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå