Aak1 Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) C&C Takk Endret 22. juni 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Bildet i seg sjølv var ganske fint, men ville kanskje ikkje kalt det eit panorama bilde? Det er jo kun høgda på bildet som gjer det litt panorama lignende. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Helt greit bilde, men kunne godt hatt litt mer bredde for å gjøre det til et ordentlig panorama-bilde.. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Motivet er dugelig, men jeg synes det virker litt "matt"? Det virker utvasket, har du kjørt noe spesielt filter på det, f.eks. støyfjerning? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Motivet er dugelig, men jeg synes det virker litt "matt"? Det virker utvasket, har du kjørt noe spesielt filter på det, f.eks. støyfjerning? 8923725[/snapback] Ja, du har rett i at det virker litt matt.. Prøvd å justere litt på kontraster samt shadows/highlights for å hindre dette? Fargemetningen kunne også vært skrudd et hakk opp. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, jeg skjønner hva dere mener, jeg ser det også nå. og ja, jeg har brukt noise-reduction. Kanskje også litt vel mye. Takk for kritikk. Skal se om jeg får ordnet på det Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Kom igjen, folkens, dette er et panorama. Om man lager et panorama ved å croppe et bilde, stitche eller ved å bruke et panoramakamera som Widelux, så er det et panorama. Panorama er ikke en kunstform som ble funnet opp etter pc/mac ble tatt i bruk til bilderedigering. Så lenge et bilde er mer enn 3:1 (f.eks. et negativ på 6x18 cm) så regner jeg det som panorama, og det er jeg nok ikke alene om, siden 6x18-kameraer er panoramakameraer. Ferdig med det. Om dette er bra nok vet jeg ikke om jeg mener. Det er et flott postkort, men jeg skulle ønske meg noe mer spennende fokuspunkt. Jeg liker objekter som er litt mer nær kamera, slik at man får mer dybdefølelse. Likevel er det godkjent rent teknisk, men det er litt for mye postkort fra en norsk fjord for meg. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Bør ordnes ja, se på skogen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) PMnormal, jeg er enig med deg, men jeg synes likevel at bildet kunne trengt litt mer bredde for å gjøre det til et bedre bilde.. Endret 22. juni 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå