specnaz91 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Det er to themes, men jeg synes at Vista CG ser bedre ut. Hele "pakka" er laget vha gratis programmer som f.eks Sidebar og andre programmer. For dere som digger designet til Vista, men styrer unna Vista pga inkompatible drivere/programmer eller at det kreves for mange ressurser. Dette er bedre enn den såkalte Vista Transformation Pack 6.0 synes jeg, Sidebaren er mye bedre her for bare å nevne noe . Last ned: http://www.filefactory.com/file/5e40ee/ eller http://www.mediafire.com/?bojmuctp9nx Det er også inkludert med skrivebordsbakgrunn for 4:3, 16:9 og 16:10 skjermer. Dette er for ikke å skille noen monitorer, alle er like velkomne . Les Readme.txt før du installerer, der står alt du trenger å vite Screenshots: (56K Warning) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor VistaCG med Menu VistaCG uten Menu Vista Zero 3 med Menu Vista Zero 3 Uten Menu Hva synes dere? Noen som har prøvd? Endret 22. juni 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Feil postet, flyttet til rett plass nå Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk, ble usikker om hvilket kategori dette skulle bli postet i. takk! Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kvifor får eg det ikkje heilt lik din. Eg får litt anderleder Sidebar. Kva sidebar valgte du? Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Gå på sidebar options og bytt skin til "Vista" Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har dere prøvd dette skinet skikkelig? Holder det seg stabilt og sånn? Bruker selv Vista Transformation Pack 7.0 nå men har en del problemer med det så nå tenkte jeg at jeg skulle skifte til dette MYE kulere sidebare på dette også ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå