Gå til innhold

Hjelp til å øke det virtuelle minnet (Løst)

Anbefalte innlegg

Note : this problem will be fixed with the first official patch (no date yet)

The game crashes whenever your virtual memory is full. The memory used by the game keeps increasing steadily for as long as the game is running.

Two gigabytes of RAM are not enough on their own to have a stable game.

The only solution to play before the patch is to increase the amount of virtual memory. Either you need to create a swap file, either you need to set its size bigger than it is.

Note : the maximum swap file size for 32-bits systems is 4 Gb.

Make sure you know what you are doing before modifying such a parameter, do not hold anyone else than yourself responsible in case of unexpected problem.

To modify your swap file : Right click on My Computer desktop icon > system properties > advanced settings > Performances > Settings > Advanced > Virtual Memory > Modify

There you can set the desired size. If your have a lot of free space on your hard drive, go for 4096 Mb. A tip to determin the amount is to know that you'll probably need at least 4 Gb of virtual memory (Ram + Swapfile), make the calculation yourself.

Har kjøpt spillet Pro Cycling Manager 07, og der er det tydeligvis problemer med "minne-lekkasje". Og spillet mitt klikker mitt i løpene.

Oppskriften står på engelsk over her. Funnet fram til alternativene for virtuelt minne.

Lurer på om det er noen farer med å endre dette? Og har to partisjoner, en for windows (C: ca 25GB ledig), og en for alt annet (D: ca 350GB ledig). Lurest å ta det på D:? Og hva skriver jeg i de forskjellige boksene? Må jeg evt ta vekk den systemstyrte sidevekslingsfilen på c: før jeg lager en på d:?

Har 2GB Ram og Vista 32-bits.

Hvis noen skjønte noe av dette, hadde det vært ok med noe hjelp....

Endret av kjejohan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...