Gå til innhold

Hvordan oppdatere Bios

MedStud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du går inn på hovedkortets produsent sin side, der passer du på å laste ned RIKTIG bios til DITT hovedkort, så finner du programmet som man patcher med, hos asus heter det Aflash, kjører alt inn på diskett og følger innstruksene og leser alt FØR man prøver seg. Hvis noe går galt er det på tide med nytt hk eller betale komplett eller noe noen hundringser for å fikse det, hvis du ikke har to biosbrikker da

Beklager så at du hadde fått lagt inn et innlegg, det var til han som spurte om kortet ditt :oops:, fjerner det nå

Lenke til kommentar
Det er det gjøk, du går inn på hovedkortets produsent sin side, der passer  du på å laste ned RIKTIG bios til DITT hovedkort, så finner du programmet som man patcher med, hos asus heter det Aflash, kjører alt inn på diskett og følger innstruksene og leser alt FØR man prøver seg. Hvis noe går galt er det på tide med nytt hk eller betale komplett eller noe noen hundringser for å fikse det, hvis du ikke har to biosbrikker da

HALLO!

Du trenger ikke å kalle MEG gjøk for det jeg sa!! Visst jeg/noen andre skal finne BIOS'en til han, MÅ vi vite produsenten og modellen! Gjøk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...