MedStud Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Spørsmålet er ganske enkelt: Hvordan oppdaterer jeg bios, og hvor finner jeg oppdateringer!!?? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei! Det er ikke lett å fortelle deg det når du ikke forteller hvilken produsent og modell hovedkortet ditt er! Lenke til kommentar
MedStud Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 trodde det var enklere..... det er et: Chaintech 7vjl ez (eller no) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du går inn på hovedkortets produsent sin side, der passer du på å laste ned RIKTIG bios til DITT hovedkort, så finner du programmet som man patcher med, hos asus heter det Aflash, kjører alt inn på diskett og følger innstruksene og leser alt FØR man prøver seg. Hvis noe går galt er det på tide med nytt hk eller betale komplett eller noe noen hundringser for å fikse det, hvis du ikke har to biosbrikker da Beklager så at du hadde fått lagt inn et innlegg, det var til han som spurte om kortet ditt :oops:, fjerner det nå Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det er det gjøk, du går inn på hovedkortets produsent sin side, der passer du på å laste ned RIKTIG bios til DITT hovedkort, så finner du programmet som man patcher med, hos asus heter det Aflash, kjører alt inn på diskett og følger innstruksene og leser alt FØR man prøver seg. Hvis noe går galt er det på tide med nytt hk eller betale komplett eller noe noen hundringser for å fikse det, hvis du ikke har to biosbrikker da HALLO! Du trenger ikke å kalle MEG gjøk for det jeg sa!! Visst jeg/noen andre skal finne BIOS'en til han, MÅ vi vite produsenten og modellen! Gjøk! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Takk trengte den :oops: , men han er ikke et barn, det er bare å gå inn på hovedkortprodusentens side og det klarer han nok :wink: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Joda, men visst han var usikker på hvordan han gjør det eller er n00b osv... men du har et godt poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå