akristina92 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Hei. Jeg oppretta ikke denne tråden for å klage og bære meg, men heller for å finne ut hvor mange, om noen i det heletatt, slutta med WoW etter BC. Etter hva jeg har hørt så har spillertallet blitt betraktelig mindre etter lanseringen av TBC -- men det kan godt hende jeg tar grundig feil nå. Jeg var aldri noen storspiller, tok pauser og skulle "slutte" hele tiden, men kom alltid tilbake. Følte jeg måtte prøve meg igjen etter lanseringa av BC, og det var jo tøft nok det i begynnelsen. Starta en Draenei paladin og levla den til 32 eller noe, så stoppa jeg opp der pga. questmangel (som vanlig -- er alltid noe med 30 jeg henger meg opp på). Laga noen nye alts og holdt på litt, men etter litt lesing rundt og spilling på kompiser sine mains ble jeg totalt demotivert til å levle hele veien til 70. Uansett hvor mye jeg tenkte på hvor tøft mage var, hvor kult det hadde vært med en blood elf priest og så videre (sånne ting som får meg til å levle nye alter i det heletatt).Det virket som alt bare var rot og leven. Etter noen dager bestemte jeg meg for å stenge kontoen, og frem til dagen betalinga rant ut var jeg så smått inne på en level 23 mage jeg hadde og duellerte litt. Tviler på at jeg kommer tilbake med mindre Blizzard Så til poenget: Var BC "siste dråpen" for deg, eller tøyet BC WoWs levetid enda lengre? Kom med meninger og eventuelt en liten poll. EDIT: Denne tråden blir kanskje litt lik "Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden", men jeg har for all del ikke lagt det for hat. Jeg er bare ute etter meninger og synspunkt. Endret 22. juni 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 TBC var vell egentlig litt skuffende, har jo gjort alt som jeg har gjort før! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 For meg var det vel heller BC som gjorde meg innteresert igjen. Levla min 60 druid til 70, og skal gjøre det samme med min Dranei shaman som nå er på 44, på Mazrigos, om noen skulle lure Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har ikke skaffet BC enda så vet ikke. Men tror ikke det kommer til å være mer inspirerende enn det har vært fra før. Så Jeg kan si jeg har mistet gnisten. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Burning Crusade var expansion packen jeg trengte for å si det sånn. Jeg kom tilbake til BC etter en lang pause. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 slutta I tbc. ble fortere lei der enn i azeroth Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg levla til 70 etter BC, ble en liten stund. Men så var det nok. Outlands er temmelig dårlig i forhold til azeroth. Mangler liksom noe, det føles ikke helt som du spiller warcraft når du er i outlands... TBC ble og siste spiker i kisten for pvp. Skal du ha arena pvp så spill heller guild wars... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hva er det egentlig du spør om? At du ikke har giddet å levle lenger enn til 32 har ingenting å gjøre med innholdet i BC. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 lvl 32 har da ingen sammenheng med TBC. Greit nok at du var Draenei, men du er fortsatt i Azeroth med samme quests som før. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg sluttet en god stund inn i TBC, jeg puslet med raiding og sånt før TBC i en lang tid. TBC hadde desverre ingen nyheter for meg og det ble kjedelig.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Hva er det egentlig du spør om? At du ikke har giddet å levle lenger enn til 32 har ingenting å gjøre med innholdet i BC. 8926345[/snapback] lvl 32 har da ingen sammenheng med TBC.Greit nok at du var Draenei, men du er fortsatt i Azeroth med samme quests som før. 8926679[/snapback] Jeg er klar over at det ikke har noe med BC å gjøre. Men som sagt har jeg spilt en del på kompiser sine karakterer som er over level 60. Gjort noen quests og slikt. I tillegg har jeg lest som en hest på forumet og slikt. Det er kanskje ikke stort, og det er ikke nok til å dømme hele tilleggspakken, men det var nok til at jeg mista interesse. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Eneste ufordel med TBC for meg var at det ble kjedelig fra rundt desember ifjor fram til BC kom ut da det ble vanskelig å raide siden mange ville vente til bc å ikke hadde motivasjon til å raide naxx siden bc snart kom. Men jeg hadde beta key så jeg hadde moro nok med den. Etter bc kom ut synes jeg det har vært gøy i spille siden. Raider 25 man ca. 4 ganger i uka noe som passer meg fint å synes det er veldig moro. Bra med 25 man raid istedet for 40 siden man ikke er avhenging av så mange på en gang + at man er mer til nytte som enkeltperson enn før synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå