Shruggie Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvis de først har laget pizzaen er det jo ingen som tjener på å sende den tilbake. Da må de jo bare kaste den. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 han kunne jo bedt meg på pizza da da Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 haha fin0,e Trådstater. Eg hadde gjort det samme som deg om det hadde skjedd.. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Du har mao. løyet til en ansatt hos peppes og planlegger å lyve en gang til? 8925863[/snapback] Hva er det du prater om a? Ikke min feil at de kommer to ganger og gir meg pizza. FØrste gangen venta jeg også 1 og en halv time. Så jeg skal gå ned å klage. Og hvis de bare har registrert på den siste pizzaen jeg fikk, så får jeg garrantert alle pengene tilbake:P SÅ nei jeg har ikke mao (hva nå enn det betyr) løyet. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Du har mao. løyet til en ansatt hos peppes og planlegger å lyve en gang til? 8925863[/snapback] Hva er det du prater om a? Ikke min feil at de kommer to ganger og gir meg pizza. FØrste gangen venta jeg også 1 og en halv time. Så jeg skal gå ned å klage. Og hvis de bare har registrert på den siste pizzaen jeg fikk, så får jeg garrantert alle pengene tilbake:P SÅ nei jeg har ikke mao (hva nå enn det betyr) løyet. 8927055[/snapback] mao = med andre ord , på engelsk betyr mao = my ass off Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvis de først har laget pizzaen er det jo ingen som tjener på å sende den tilbake. Da må de jo bare kaste den. 8925893[/snapback] Kanskje pizzabudet ikke hadde spist den dagen? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Frokost til imorgen også da jo. 8925476[/snapback] jepp, spiser det nå as Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Beklager for at jeg sporer av: Men er det slik at Peppes sender over hele Norge? Da må vel nærmeste restaurant/avdeling sende, blir vel det logiske.8925437[/snapback] Det er flere aspekter som teller inn enn hvilken avdeling som er nærmest. For eksempel vil man prioritere å levere lengst mulig ut i områder der ingen andre avdelinger har mulighet til å levere, noe som kan medføre at en annen avdeling tar over deler av det leveringsområdet som i utgangspunktet er nærmest en annen avdeling. (Mindre leveringsområde i en retning gjør det mulig å utvide leveringsområdet i motsatt retning uten å øke kapasiteten.) På denne måten utvider Peppes Pizza som helhet sin potensielle kundebase. Dette gjelder spesielt om det er flere avdelinger i noenlunde samme område, slik at de i utgangspunktet kan fordele området som de vil. Når det gjelder trådstarters historie, slutter jeg aldri å overraskes over hvor lavt folk er villige til å synke for å spare noen kroner. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 burde jo vere det, den er sikkert kald når den kommer frem og, får du ikke noe avslag og den er kald hadde jeg bare kasta den i tryne på peppes fyren ass 8922939[/snapback] Ja.lizzom ass ,dude,kult.. ! 8924452[/snapback] personlig hadde jeg gjort det vertfal 8924487[/snapback] Selvfølgelig,det er jo sjåførens skyld at den er forsinket...hvor gammel er du egentlig ? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Litt ot, men jeg har to tilfeller der peppes har vært virkelig greie. Ene gangen fikk vi feil pizza, noe vi egentlig ikke la merke til fordi vi var så sultne. Fem minutter etterpå ringer det på døra, og vi får den rette pizzaen, og vi skulle bare beholde den som var feil. En annen gang vi skulle ha én stor og én liten kom pizzabudet med to store og spurte om det gikk greit at vi fikk det istedet, da de var fri for småe bunner. On topic: "Håper trådstarter får seg en smekk, når han allerede har fått i pose og sekk!" Endret 26. juni 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det er med svært få unntak _aldri_ sjåførens skyld at den er forsinket. Det vil nesten alltid bero på dårlig bemanning, som selvsagt er ledelsens skyld. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du har mao. løyet til en ansatt hos peppes og planlegger å lyve en gang til? 8925863[/snapback] Hva er det du prater om a? Ikke min feil at de kommer to ganger og gir meg pizza. FØrste gangen venta jeg også 1 og en halv time. Så jeg skal gå ned å klage. Og hvis de bare har registrert på den siste pizzaen jeg fikk, så får jeg garrantert alle pengene tilbake:P SÅ nei jeg har ikke mao (hva nå enn det betyr) løyet. 8927055[/snapback] mao = med andre ord , på engelsk betyr mao = my ass off 8927148[/snapback] Med andre ord ja. Du har jo løyet, du har mottatt 2 pizzaer istedenfor 1, uten å si noe som helst. I tillegg skal du gå ned å få igjen pengene, syns ikke det er spesielt redelig. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du har mao. løyet til en ansatt hos peppes og planlegger å lyve en gang til? 8925863[/snapback] Hva er det du prater om a? Ikke min feil at de kommer to ganger og gir meg pizza. FØrste gangen venta jeg også 1 og en halv time. Så jeg skal gå ned å klage. Og hvis de bare har registrert på den siste pizzaen jeg fikk, så får jeg garrantert alle pengene tilbake:P SÅ nei jeg har ikke mao (hva nå enn det betyr) løyet. 8927055[/snapback] mao = med andre ord , på engelsk betyr mao = my ass off 8927148[/snapback] Med andre ord ja. Du har jo løyet, du har mottatt 2 pizzaer istedenfor 1, uten å si noe som helst. I tillegg skal du gå ned å få igjen pengene, syns ikke det er spesielt redelig. 8950809[/snapback] Må nok støtte ^fmj her, dette er det samme som vis man får 200 kr igjen i kassen men bare skulle hatt 100kr, man trenger ikke å si i fra, men det finnes fortsatt mange som ville dette. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Husker vi bestilte mat på fest en gang, 3-4 store pizzaer, brus, rømmedressing og røyk. de brukte 1t og 10 min, og det endte opp med at vi fikk halv pris på alt Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du har mao. løyet til en ansatt hos peppes og planlegger å lyve en gang til? 8925863[/snapback] Hva er det du prater om a? Ikke min feil at de kommer to ganger og gir meg pizza. FØrste gangen venta jeg også 1 og en halv time. Så jeg skal gå ned å klage. Og hvis de bare har registrert på den siste pizzaen jeg fikk, så får jeg garrantert alle pengene tilbake:P SÅ nei jeg har ikke mao (hva nå enn det betyr) løyet. 8927055[/snapback] Du har jo løyet til de. Nevnte du at du allerede hadde fått pizzaen, når peppes bilen kom? Hvor langt unna nermeste peppes er det du bor? bor du et stykke unna, kan du ikke regne med at det skal komme på null komma nix. Noen ganger har de mange bestillinger inne, og det vil da fint ta opptill tre kvarter og lage pizzaen, pluss å få det kjørt hjem til deg. Og det er din feil at du ikke sier at du allerede har fått pizzaen. Finner peppes ut av det, kan de nok sende deg en regning, for den andre pizzaen. Klager du kan det være de finner ut av dette, og da kan du nok ikke regne med å få noe igjen. Det har du heller ikke krav på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå