Thewiz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei Jeg bare lurte på om det var mulig å overføre penger til en annen mobil - med annet nummer selvfølgelig, men samme operatør? Har Netcom Youngtalk og vil overføre til en annen telefon med Youngtalk abb. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 tviler på at det går du. eneste måten du kan få pemnger på den andre via dinne trur jeg er med vis du bruker minibak eller noe. eller så er det bare telenor er ikke sikker Lenke til kommentar
atLind Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke hvordan dette fungerer hos netcom, men hos Telenor kan du flytte saldo på kontantkort/djuice control til et annet abn. ved oppsigelse. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke hvordan dette fungerer hos netcom, men hos Telenor kan du flytte saldo på kontantkort/djuice control til et annet abn. ved oppsigelse. 8923938[/snapback] Hvordan kan man gjøre det på Telenor da? Lenke til kommentar
atLind Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Vet ikke hvordan dette fungerer hos netcom, men hos Telenor kan du flytte saldo på kontantkort/djuice control til et annet abn. ved oppsigelse. 8923938[/snapback] Hvordan kan man gjøre det på Telenor da? 8923954[/snapback] Ringe 09000 og be dem ordne det. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 NetCom kan helt sikkert ordne dette for deg hvis de ønsker. Ring kundeservice og håp på at kundekonsulenten er i godt humør. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det spørs også om det er binding, saldo som er fyllt på iløpet av bindingstid og slikt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ser det er utrolig lenge siden denne tråden har vært aktiv, men jeg blåser nytt liv i den. Har NetCom YoungTalk, men har fått nok av at det raser inn med penger. 200,- hver måned svelger ikke unna, jeg bruker ikke nok. Vil bytte til SmartTalk tror jeg, og har 12-1300,- kroner igjen på ringekontoen til YoungTalk. Funker det å overføre? Noen som har prøvd dette? Sinnsykt dritt å miste så jævli mye penger. Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 om du endrer fra youngtalk til smarttalk så blir saldo liggende til fratrekk på fremtidlige faktura.. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei Jeg bare lurte på om det var mulig å overføre penger til en annen mobil - med annet nummer selvfølgelig, men samme operatør? Har Netcom Youngtalk og vil overføre til en annen telefon med Youngtalk abb. 8922889[/snapback] nej d e ikkje låååv Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg er ikke så skråsikker på akkurat det. Tror faktisk det lar seg gjøre. Noen som har prøvd? Sitter i Danmark nå, så jeg gidder ikke ringe. Utenlandsbruk koster skjorta, og da har jeg 0,- kroner fortere enn bare det. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vel, for mange herrens år siden gjorde jeg akkurat dette. Det var i forbindelse med lukking av et abonnoment hos Netcom. Det var ikke noe problem i det hele tatt, og var gjort på ca. fem blank. Lenke til kommentar
tuppeline Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvis du endrer til smarttalk så går ringesaldoen din til fratrekk på fakturaen. Påfyll som kommer i avtaletid må brukes opp på nummeret ditt, det kan ikke flyttes over til noen andre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Hos Telenor kan du flytte saldo på kontantkort/djuice control til et annet abn. ved oppsigelse. Må du si opp selv da, eller skjer dette hvis ny leverandør tar seg av oppsigelsen også? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 @Delvis: Du er 11 år for sent ute... 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå