Juden Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvilket instrument er helt nødvendig for å lage musikk? Kom med svaret deres og begrunn det! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Musikk kan lages av alle slags instrumenter, men selv synes jeg klaverinstrumenter er "overlegne" andre. Dette siden du kan spille harmonier og melodi samtidig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Det finnes ikke ett instrument som er helt nødvendig for å lage musikk. Kul musikk kan komme fra: - Gitar + bass + trommer - Saxofon + piano + synth - Bass + trompet - Synth + datamaskin + fløyte - 3 mennesker (helst 4-5) Så denne tråden har egentlig lite mening slik førsteinnlegget er formulert. Endret 22. juni 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Piano vil jeg si. Tett opp under er Gitar. Ihvertfall mine personlige favorittinstrumenter. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 I rock og sånn musikk så er det trommer og gitar syns jeg. Trommene lager rytmen og gitaren får det til å høres fyldigere ut syns nå jeg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 vil nokk si bass, trommer og gitar eller hva enn du føler for. bassen og trommene skaper grunntonene i musikken som gitaren eller hva en man vil ha bygger videre på Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nok en håpløs tråd. Emnet er virkelig lite viktig av flere grunner. Ingen folk med sunn fornuft forfekter et hierarki av instrumenter. Hva er vitsen? Hvorfor skal vi diskutere et slikt tenkt hierarki? Skal vi nevne vårt favorittinstrument blir dette bare en telletråd og det er så ubrukelig som det får blitt. Hold opp med disse telletrådene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg