Robols Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei Jeg er en gutt på 15 år som ikke driver med noe idrett på fritiden. Har gått på fotball i 4 år, men dette sluttet jeg med. Selv synes jeg at jeg er altfor tynn. Jeg spiser masse, bare så det er sagt. Det jeg lurte på, var om noen har et treningsprogram som jeg kan begynne med. Jeg har trent litt med stykre tidligere, men ikke noe ordentlig synes jeg. Ønsker å komme skikkelig i gang, å gjøre øvelsene fast. Er det noen som kunne tenke seg å sette opp et program? Kjønn: Gutt Alder: 15 Høyde: 1.85 Vekt: 65 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvordan ser kostholdet ditt ut? Det er det viktigste av alt, mye viktigere enn hvordan du trener. Hvor lenge har du trent med vekter? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Har trent med vekter ca et halvt år. Når det gjelder kostholdet mitt så spiser jeg sunt, godteri el. ikke mer en en gang i uka. Kanskje noen kunne satt opp et oppsett der å, uten at jeg skal kreve alt for mye. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 se på side 29, prøv å få i deg noe av det som står der hvert måltid Click Click Click Lenke til kommentar
Robols Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Takk for den, skal nok klare å få i meg det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 se på side 29, prøv å få i deg noe av det som står der hvert måltid Click Click Click 8934556[/snapback] Der står blant annet også at du skal "velge mengde mat ut fra størrelsen på knyttneven din." Hva ligger i det? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) se på side 29, prøv å få i deg noe av det som står der hvert måltid Click Click Click 8934556[/snapback] Der står blant annet også at du skal "velge mengde mat ut fra størrelsen på knyttneven din." Hva ligger i det? 8936347[/snapback] Når det gjelder mengden mat, så er det lettvint og greit å bruke knyttneven som mål på hvor mye mat du skal ha på fatet. Knyttnevestørrelsen er proporsjonal med resten av kroppen, og vil dermed kunne gi en god indikasjon på hvor mye mat du trenger i ditt unike tilfelle. Du bare holder opp knyttneven din, og legger på en mengde karbohydrater (ris/poteter/pasta) som hver er like stor som neven. Det samme gjør du for proteiner - velg en kyllingfilet/biff/ fiskestykke som er like stort som knyttneven din, Endret 24. juni 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Toppet? Huff, det kan bli vanskelig siden jeg ikke aner hvor mye karbohydrater og proteiner det er i det jeg spiser Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Toppet?Huff, det kan bli vanskelig siden jeg ikke aner hvor mye karbohydrater og proteiner det er i det jeg spiser 8936443[/snapback] Happy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå