Billy Bob Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har fått en pc, passord og slikt er greit, men når en logger inn står det oppført et domene i innloggingsvinduet. Det vil jeg ikke ha, hvordan får jeg det bort? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Prøv Network Configuration, Client for Microsoft Windows - Properties: Fjern haken ved "Log on to Windows NT domain". Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jah.. Så var det å finne det da.. Win 2000, I love u. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hmm.. tror det ligger på egenskaper for MS network client inne på nettverk. Tror det stemmer, lenge siden jeg har brukt win98. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Oki, hater å spørre om dette men: Kan noen si meg en måte å gjøre dette, steg for steg, helst på norsk.. ? Kan ikke Win 98 så godt.. :o Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Høyreklikk "Network Neighborhood" ikonet på desktoppen, så har du "Network Configuration". Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 .. jeg gir opp. Ikke tilgjengelig, kontakt administrator... Eller noe sånt. Men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hei jeg sitter her med win.xp men har brukt win.98 før, på skrivebordet ditt klikker du på egenskaper mine netverksteder(andre maskiner kan det også hete) da vil du få opp nettverks kortet(kortene hvis du har flere inne) høyre klikk på ett av den og finn egenskaper der finner du menyene der finner du de menyene du er ute etter :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå