Gå til innhold

Trenger laser-kalibrering til PS2

Stigma

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en PS2 som sliter litt med at den tar lengre og lengre tid med å lese data fra disk. Den leser alle disker, men det tar bare mye lenge tid enn det burde, noe som betyr at spill som leser mye fra disken hele tiden risikerer å begynne å hakke.

Jeg er rimelig sikker på at det har med laser kalibreringen å gjøre (utifra det jeg har lest, men jeg skal ikke utelukke det kan være noe annet selvfølgelig...)

Desverre har jeg ikke nok erfaring med innmaten på PS2, eller verktøyet som trengs, til at jeg tør å begi meg ut på å reparere denne på egenhånd. Det skal dog være en relativt simpel ting å gjøre for folk som har gjort det før eller har riktig utstyr.

Jeg spør derfor om det er noen (helst i bergen&omegn) som har mulighet til å gjøre en slik reparasjon. Jeg er selvfølgleig villig tilå betale for tjenesten, men det er jo begrenset hvor mye penger det er vits i å investere i en PS2 selvfølgelig...

Tar imot alle forslag eller tilbud med stor takk :) Evt. send PM om det er mer passende.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare si at jeg fremdeles er åpen for andre som kan hjelpe meg, eller referere meg til noen som kan utføre denne typen ting innen Bergen og omegn.

Mange takk til Jolly, jeg holder deg som backup løsning, men ideelt sett ville jeg forholdt meg til noen som kan gjøre dette lokalt for en rimelig pris for å unngå arbeidet ut utgiftene med tur/retur frakt.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...