TCK Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei noen som vet om eit alternativ til DVDx? DVDx klikker hele tide hos meg, derfor vil eg ha eit nytt program... BTW: Hva er den beste codec'en? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hva er DVDx? Et sånt |_337 alt-i-ett-rippeprogram? Tsk, tsk. www.doom9.org og www.digital-digest.com har sikkert noe. Den beste kodeken er MPEG-2. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Nei det er ikke helt det... men på ein måte... Du må decode filene inn på hd'en før du kan formatere de til .AVI etc. Har dere ein link til de beste codec'ene? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Nei det er ikke helt det... men på ein måte... Du må decode filene inn på hd'en før du kan formatere de til .AVI etc. Har dere ein link til de beste codec'ene? ja; her ingen over ingen ved siden nimo codec pack Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 kan sterkt anbefale real media til dette! ikkeno er som spillefilmer i .rm format! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Har allerede den.. Får error når eg velger noen andre codec'er enn DivX 5. ett eller annet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ingen over ingen ved siden nimo codec pack Nimo er litt dumt, siden den krasjer lyden på f.eks NOLF2. :/ Ffdshow og Tsunami er greie alternativer. ikkeno er som spillefilmer i .rm format! You dumbass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 http://gknot.doom9.org/Software/GordianKno....0.27.Setup.exe Det er ingen over, ingen ved siden av. LES manualen godt og sett i gang. Er lekende lett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ugh, ffdshow, ac3 og xvid er alt du trenger (mulig xvid følger meg ffdshow), codec-packs alla nimo suger, de messer opp for systemet, og 95% av alle problemer angående avspillingskvalitet jeg har sett hos folk kan spores tilbake til den fordømte pakka, i tilegg drar den med seg masse skit den ikke skulle tatt med seg når du avinstallerer. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå