Landeplagen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Trådstarter spør om folk har gjort noe galt siste dagen i 10. klasse, og deltagerne kaster seg ut i en vill diskusjon om ungdomskriminalitet: Aldri gjort noe galt i undomsårene eller?da har du gått glipp av noe gitt. Jeg har vært frekk i kjeften mot en rekke lærere og endte opp en hel dag på kontoret til sosiallærern min og pratet.Jeg har stjålet fra kantina, og klistremerker fra skolebiblioteket og klistret dem overalt på skolen, og det endte med at jeg ble sendt til rektor. Jeg har laget karikaturtegninger av lærern min og printa ut, og lagt på pulten til lærern. Jeg har har røyket, drikket, snust og vært på nippet til å prøve hasj. Jeg har tagget ned en vegg. Jeg har tent bål på et bord i en badeplass Jeg er nedsatt i oppførsel på skolen. Jeg har spylt ned en venn sin nabo med vannslange gjennom et åpent vindu. Orker ikke å ramse opp alle, men håper du forstår. Wow har du vært på nippet til å prøve hasj også har du nedsatt?Du høres ut som en hardbarka gangster! Syntes den var litt artig. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) ehehehehehehehehe. DRITMORSOM!! Hørt om å fjerne? Jeg er sliten Endret 22. juni 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 ehehehehehehehehe. DRITMORSOM!! 8922405[/snapback] Sarkastisk? Skulle tro du kjente til personen in question? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har tent bål på et bord i en badeplass WHAHWHHWHWHAWHAHAHHAHAHAHAHAH!111 :!: Lenke til kommentar
happy camper Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Bwahahaha, gangstaaaah Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 nippet til å prøve hasj hahaha Lenke til kommentar
jlek Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ahaha, så genialt! Jeg har stjålet fra kantina, og klistremerker fra skolebiblioteke Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 haha så genialt blir vell fengsel snart på han der Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har laget karikaturtegninger av lærern min og printa ut, og lagt på pulten til lærern. Jeg hadde tenkt til å gjøre det en gang. Men jeg feiget ut. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har vært frekk i kjeften mot en rekke lærere og endte opp en hel dag på kontoret til sosiallærern min og pratet.Jeg har stjålet fra kantina, og klistremerker fra skolebiblioteket og klistret dem overalt på skolen, og det endte med at jeg ble sendt til rektor. Jeg har laget karikaturtegninger av lærern min og printa ut, og lagt på pulten til lærern. Jeg er nedsatt i oppførsel på skolen. Si det ikke er sant! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) nippet til å prøve hasj hahaha 9029822[/snapback] Hva er egentlig så galt med hasj? Det er verre å drikke på skolen enn å røyke hasj. Eneste grunnen til at mange er så veldig negative til hasj er at det er ulovlig. Alkohol f.eks. er mye verre. Endret 19. juli 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hasj er ikke så ille, mange flere en det noen av dere tydeligvis tror har røyket/røyker hasj. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 "Og en gang kasta jeg søppel UTENFOR søplebøtta på skolen. MED VILJE! Faen jeg er skikkelig badguy, ass" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg er nedsatt i oppførsel på skolen. Ja nå er du stempla som kriminell for livet. Når denne fyren blir 20 kommer han sikkert til å PRØVE hasj. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Eneste grunnen til at mange er så veldig negative til hasj er at det er ulovlig. 9102268[/snapback] ...og det er ulovlig fordi? Mener å ha hørt at det ikke er så veldig sunt, og at det er litt avhengighetsdannende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei hei, ikke snu dette til en politisk hasjtråd, da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har tent bål på et bord i en badeplass WHAHWHHWHWHAWHAHAHHAHAHAHAHAH!111 :!: 8965977[/snapback] Hvem er det som ikke har tenkt bål oppå et bort en eller annen gang i løpet av livet? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hvem er det som ikke har tenkt bål oppå et bort en eller annen gang i løpet av livet? 9115866[/snapback] Jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvem er det som ikke har tenkt bål oppå et bort en eller annen gang i løpet av livet? 9115866[/snapback] Jeg. 9115949[/snapback] Me too... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg gjør det såsi hele tiden jeg. Så fort jeg er ferdig på jobb, rusher jeg meg bort til kyvannet og tenner på bord overalt. Er nærmest blitt en avhengighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå