jokkebb3 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Sliter litt med at pcen restarter seg hvis jeg ser film.... Dette er bare på enkelte videofiler.. Hva kan være problemet?? (temperaturen er ikke for høy, ligger på ca 65 grader ved load...) Dette skjer spesiellt ved wmv filer. Det som skjer er at filen lasts inn, så går det ca 5 sekunder deretter låser alt seg, og restarter rett etterpå. Oppsettet mitt pr dagen: Amd 64x2 4800+ 4 gb kingston valueram (4 * 1 gb) hovedkort: asrock am2nf3-vsta skjerm: club 3d geforce 7600gs (256mb) Drivere er de nyeste fra nvidia... (158.24 forceware) os: vista ultimate 32bits Noen som har en løsning på dette?? Endret 22. juni 2007 av jokkebb3 Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei, dette kan være noe så enkelt som CODEC feil/feil i WMV filene. Windows Media Player er nokså utilgivelig når det kommer til dette. Du har ikke nevnt hvilken spiller du bruker, men jeg anbefaler deg å prøve med VLC og se om problemet fortsatt er der. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå