Gå til innhold

den "fine" blåskjermen (skjermbeskytter)

Anbefalte innlegg

jeg fant denne bluescren screenaver. men jeg ville sette den som standard skjermbeskytter i windows xp. men så kunne jeg ikke instalere den pga det ikke var en exe fil.

det var en fil man måtte dobbeltklikke på hver gan. tungvint synes. jeg. så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en som funker :)

en som jeg instalerer og bruker som skjermbeslytter. som ser ut som bluescreeen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er en .scr fil du sliter med (gidder ike laste ned og sjekke), er det bare å legge den i "C:\WINDOWS\system32" mappen din.

Så er det bare å velge den fra skjermbeskytter-innstillingene. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis det er en .scr fil du sliter med (gidder ike laste ned og sjekke), er det bare å legge den i "C:\WINDOWS\system32" mappen din.

Så er det bare å velge den fra skjermbeskytter-innstillingene. :thumbup:

8922473[/snapback]

Nope det var en exe fil. fant den på skjermbeskyttere der man velger. men den funka ikke ;/

Lenke til kommentar

Nå sjekket jeg faktisk nedlastningen, og det var en .scr fil, ikke .exe. Så jeg ser ikke helt problemet...

Men legger ved en egen Bluescreen Screensaver jeg har hatt liggende en stund, hvis ikke den andre fungerer som den skal. Skulle ikke forundre meg om de er like.

bluescrnsaver.zip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...