Aleksander-yo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Greia nå er at jeg har en eller annen form for spillforstoppelse som gjør at jeg ikke liker de spillene jeg har lenger. Jeg har jo Forza 2 som er veldig morsomt å frese rundt med en gang iblant, men det blir fort platt og det samme hele tiden. Jeg trenger litt action her og der. Kjøpte Saints Row for en stund tilbake også og det er morsomt nok, men det blir litt for mye av "det samme" der også. Oblivion har jeg spilt ut, GRAW2 har jeg spilt ut, Gears of War er jeg altfor lei av da jeg ikke orker å spille gjennom mainstory gang på gang og jeg finner ikke multiplayeren så veldig underholdende. PGR3 er utdatert da jeg har Forza 2 og THP8 er rett og slett litt for THP8. Det er mange nye spill som jeg venter på. Assassins Creed, GTA4, Alan Wake, Halo 3, Battlefield Bad Company, Mass Effect ++, men de er jo ikke her enda. Så nå trenger jeg noe bra "fyllstoff" om man kan kalle det for det. Som tittelen sier - bør jeg kjøpe Dead Rising? Har hørt mye bra om spillet, og jeg syntes at demoen var underholdene. Er det et bra spill? Og kan noen forklare meg i korte trekk hva det med saves i Dead Rising betyr? Er det mye å gjøre i spillet utenom mainstory? Anyways, det er nå det. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dead Rising er et bra spill men alle questene er timebaserte så hvis man ikke liker timebaserte quests så er det nok ikke spillet for deg. Jeg lånte det av en kompis å jeg hater timebaserte quests så ende bare med at jeg løp rundt å drepte zombier med alle de forskjellige våpnene og tinga man kan bruke istedenfor å queste Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Kjøpte selv Dead Rising for ikkje så lnge siden, koster jo bare 299kr på elkjøp og nå. Men ja, eg har hatt det veldig gøy med Dead Rising. Det med savingen er at man bare har en slot og save på liksom, så når man saver så må man save over den man savet på sist. Så viss man saver når man har liten tid på et oppdrag man må gjøre så sliter man litt for og si det son. Men eg har ikkje gjort den tabben selv, har runnet det. Så eg syns ikkje det er noe problem Og det er jo mange side oppdrag utenom. Endret 22. juni 2007 av gas Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja. Det er sinnsykt god underholdning for en grei pris. Jeg anbefaler spillet på det varmeste. Forsto ikke hva du mente med det spørsmålet om saves. Utdyp? Ja det er mye å gjøre utenfor mainstoryen. Haug av morsomme våpen, psykopater å sloss mot, steder å utforske og mange sivile og redde. Du blir ikke lei med det første Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dead Rising var det første spillet mitt til 360'n, og jeg opplevde det som fryktelig frustrerende i begynnelsen, men etterhvert som jeg kom opp i level ble ting bare bedre og bedre. Rett og slett et herlig spill som jeg mener er et must for 360 eiere, og nå er det jo mulig å få tak i spillet til en billig penge. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg kan også anbefale Dead Rising, mye moro i det, og høy WOW factor på en del av våpnene. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kort fortalt, ja uten tvil. Men spillet kan også være fantastisk frustrerende med grunn i at oppdragene er med tidsfrist. Tiden går hele tiden i spillet, så du bør planlegge hva du skal gjøre, og noen oppdrag må du gjøre hvis ikke er spillet over. Det at du bare har en saveslot kan også vær frustrerende, men jeg synes hele opplegget legger opp til en riktig stemning med at du er skeptisk og forsiktig i visse situasjoner. Spillet er helt klart ikke for alle, men jeg mener det er helt klart ett av de beste spillene på X360. Bedre zombie/adventure/action-rpg/3rd person slasher/shooter finnes ikke! Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg er utrolig frustrert over dette spillet. Kjøpte det forrige uke, og har kanskje spilt 2 timer.. Styring, sikting o.l. er veldig klønete, og save-systemet er helt dass spør du meg. Blir liksom litt lei av å gjøre flere quests i en time, for så å dø p åvei til savested. Jeg holdt på å knuse kontrolleren på grunn av dette spillet Må vel bare lære meg å like det Endret 22. juni 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg er utrolig frustrert over dette spillet. Kjøpte det forrige uke, og har kanskje spilt 2 timer.. Styring, sikting o.l. er veldig klønete, og save-systemet er helt dass spør du meg. Blir liksom litt lei av å gjøre flere quests i en time, for så å dø p åvei til savested. Jeg holdt på å knuse kontrolleren på grunn av dette spillet Må vel bare lære meg å like det 8922294[/snapback] Hva jeg vil anbefale deg å gjøre er rett å slett å drepe lit zombier og komme opp i level 4 eller 5 fordi at da vil du ikke ha så mye problem i starten.Fikk selv tipset av en kamerat og det hjalp meg godt. Jeg ville kjøpt det siden det er meget, meget bra! Eneste er at det er mange som har problem med disc reading error, noe som er pussig siden jeg aldri har fått det selv i dette spillet. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg er utrolig frustrert over dette spillet. Kjøpte det forrige uke, og har kanskje spilt 2 timer.. Styring, sikting o.l. er veldig klønete, og save-systemet er helt dass spør du meg. Blir liksom litt lei av å gjøre flere quests i en time, for så å dø p åvei til savested. Jeg holdt på å knuse kontrolleren på grunn av dette spillet Må vel bare lære meg å like det 8922294[/snapback] Hva jeg vil anbefale deg å gjøre er rett å slett å drepe lit zombier og komme opp i level 4 eller 5 fordi at da vil du ikke ha så mye problem i starten.Fikk selv tipset av en kamerat og det hjalp meg godt. Jeg ville kjøpt det siden det er meget, meget bra! Eneste er at det er mange som har problem med disc reading error, noe som er pussig siden jeg aldri har fått det selv i dette spillet. 8922513[/snapback] Ja, det er et godt tips, og også noe jeg gjorde selv. Ta og kom deg opp til minimum lvl 4 som han sier, for deretter og begynn spillet på nytt med samme gubben (save status tror jeg det het da), da vil ting være utrolig mye lettere. jeg har nå spilt meg igjennom spillet 2-3 ganger, dette bare for å få med meg alt som skjer på supermarkedet, det er nesten umulig å få med seg alle hendelsene hvis du ikke er maks lvl og planlegger godt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 ja for det er vell slik at viss man begyner på nytt etter at man har komt igjennom det så begynner man jo på den levelen man var på når man ferig liksom Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Lost Planet > Dead Rising Ble oppgitt over save systemet i Dead Rising, har du spilt en times tid uten å finne ett sted å save å blir spist av en zombie starter man en time tilbake.. Pluss at jeg syns det var frustrerende å finne ut hvor jeg skulle, og gikk meg ofte vill.. så blei jeg spist av en zombie og tilbake til den dassen hvor jeg var så flink å klarte å save engang.. Lost Planet driver jeg med om dagen... og finner det meget underholdende... Er som å ha blitt kastet inn i en Hollywood action film... null historie, men helvete for noen action scener.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Lost Planet > Dead Rising Ble oppgitt over save systemet i Dead Rising, har du spilt en times tid uten å finne ett sted å save å blir spist av en zombie starter man en time tilbake.. Pluss at jeg syns det var frustrerende å finne ut hvor jeg skulle, og gikk meg ofte vill.. så blei jeg spist av en zombie og tilbake til den dassen hvor jeg var så flink å klarte å save engang.. Lost Planet driver jeg med om dagen... og finner det meget underholdende... Er som å ha blitt kastet inn i en Hollywood action film... null historie, men helvete for noen action scener.. 8923939[/snapback] Hehe, har veldig lust på Lost Planet selv men vi får se med tiden, er så mye spill som kommer nå Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 dead rising er et flott spill. jeg anbefaler deg å kjøpe det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har selv kjøpt Dead Rising (ikke så veldig lenge siden). Artig spill. Men om jeg kunne spole tilbake til FØR kjøpet, ville jeg nok ha droppa det... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Tror jeg må si at Dead Rising ligger på topp 3 lista over 360 spillene jeg har (ja, jeg har flere enn 3:P). Hatt mye mye moro med spillet. Liker du zombier er dette en no-brainer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå