Charlotte90 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Skal til Tunisia om 4 uker, også vet jeg egentlig ganske lite om landet.. Har noen av dere vært der? Byen jeg skal til heter Hammamet.. Noen idé om hva man kan gjøre der, evt. noen som har bilder derfra? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) *slettet* never mind... Endret 22. juni 2007 av the_lynx Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Vært i Hammameth og sør, i Sahara. Greit sted, varmt (48 grader da jeg var der), pågående selgere, ikke utpreget tursitby (sentrum så ut som en vanlig storby, mange små badebyer som lå utenfor sentrum med typisk sydenatmosfære). Noe konkret du lurer på? Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Oi, beklager.. Hmm.. Var det 48 grader overalt? Altså på stranden og i byen, eller bare i byen? Skal på en sånn 'ørkenvandring' i to dager Gleder meg enormt mye nå, bare en uke igjen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Var der da jeg var ni år gammel. Husker bare at jeg fikk gjennomgå pga av mitt lyse hår og at mennene der var slitsomme. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Var der da jeg var ni år gammel. Husker bare at jeg fikk gjennomgå pga av mitt lyse hår og at mennene der var slitsomme. 9054953[/snapback] Hehe, heldigvis har jeg mørkt hår Lenke til kommentar
starks Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Var der i 2003, slettes ikke så værst Gamlebyen må sjekkes ut (medinaen). Varmt og fuktig var det. Mye selgere, men det er egentlig bare skøy. Tok også en dagstur til Tunis med tog, det anbefales absolutt - fantastisk medina! Alt i alt en ganske fin tur, Hammamet bærer noe preg av skandinavisk turisme da, men det overlever man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå