konsollspiller Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Trådløst headset,Excibel. Trådløs kommunikasjon med Bluetooth®. Du kan prate i telefonen uansett om den ligger i lommen, vesken eller på skrivebordet. Standby/taletid opp til 160/6 timer. Ørebøylen passer høyre/venstre øre. Reiselader og nakkerem medfølger. 298 kroner hos Clas Ohlson Headset Lyden er god og microfonen er også bra. Så de som skal ha et bra og billig bluetooth headset så kjøp denne her. Fungerer perfekt til PS3 Endret 22. juni 2007 av konsollspiller Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Takk for tipset! Skal først se om jeg finner noen gode headsett i thailand i juli. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Linken funket ikke hos meg :S Funker forresten headsetet på Motorstorm? Har nemlig fått for meg at ikke alle headset vil funke på det spillet.. Lenke til kommentar
konsollspiller Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Linken funket ikke hos meg :S Funker forresten headsetet på Motorstorm? Har nemlig fått for meg at ikke alle headset vil funke på det spillet.. 8924252[/snapback] Linken fungerer her Gå inn på Clas Ohlson og søk etter bluetooth så finner du den Har ikke testet om den virker i Motorstorm, men fungerer bra i Resistance Endret 23. juni 2007 av konsollspiller Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Klikk denne linjen for å se hvilket headset (og annett dilldall) som kommer til å følge med butikkversjonen av Warhawk. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 ska nok vente til eg får meg Warhawk ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hey, nesten det samme som jeg har, det der. Jeg har Jabra 135 tror jeg. Kjøpte det på cdon, men det virker ikke som det har det lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå