Sharkeyking Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Skal få meg nye hodetelefoner, men hvet ikke hvilke. Står mellom tre stk: Beyerdynamic DT770-32 Pro, Sennheiser HD595 eller Ultrasone H-Fi 650. Skal bruke de på min mp3 spiller: Creative Zen Vision:M. Noen som har noen erfaring med disse? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Oppretta ein ny tråd og flytta dette innlegget over for å unngå off-topic i den andre tråden Endret 22. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
plague Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med beyerdynamic dt770 32 ohm. De passer til alle typer musikk og er lydisolerte. Satt nå nylig på toget og hørte på rolig Thomas Dybdal uten å bli plaget av støy. Ville ikke anbefalt sennheiser hd 595 til mp3spiller på grunn av manglende lydisolering. Husk at du bevarer hørselen mer ved å bruke en lydisolert hodetelefon. Da slipper du og øke volumet så mye i støyende omgivelser. Du slipper også å plage andre med musikken din Hd 595 har mer nøytral lyd enn beyerdynamic men personlig liker jeg lydsignaturen til dt770 bedre. Du vil elske dypbassen til dt 770. Diskanten er også nydelig. Ultrasone har jeg ingen erfaring med så vet ikke hvordan de er i forhold til dt770 Lenke til kommentar
Sharkeyking Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med beyerdynamic dt770 32 ohm. De passer til alle typer musikk og er lydisolerte. Satt nå nylig på toget og hørte på rolig Thomas Dybdal uten å bli plaget av støy. Ville ikke anbefalt sennheiser hd 595 til mp3spiller på grunn av manglende lydisolering. Husk at du bevarer hørselen mer ved å bruke en lydisolert hodetelefon. Da slipper du og øke volumet så mye i støyende omgivelser. Du slipper også å plage andre med musikken din Hd 595 har mer nøytral lyd enn beyerdynamic men personlig liker jeg lydsignaturen til dt770 bedre. Du vil elske dypbassen til dt 770. Diskanten er også nydelig. Ultrasone har jeg ingen erfaring med så vet ikke hvordan de er i forhold til dt770 8940843[/snapback] Takk for forslaget, tror jeg går for Beyerdynamic . Du hvet vel ikke tilfeldigvis om en butikk som selger disse i bergens området? Lenke til kommentar
plague Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nei desverre vet jeg ikke om noen butikk i bergen som fører disse. Jeg bor i Oslo så er ikke så kjent i din fagre by. Det er selvfølgelig en fordel med butikk med tanke på at man da kan prøve hodetelefonene først. Men hvis jeg kan anbefale en nettbutikk må det være www.hpx.no. Fikk vanvittig god service da jeg først kjøpte et headset som ikke passet ørene mine. Jeg hadde lest gode anmeldelser av akg 270 s. Dette headsettet hadde alt for liten plass for mine ører. Lydmessig var det veldig bra men manglet totalt trøkk og bass. All Rock ble til coldplay for å si det sån. Uansett var det ikke noe problem og bytte disse til dt 770 32 ohm. Dt770 32 ohm kostet faktisk 500 kr mere enn det akg 270 s, men jeg slapp og betale noe ekstra. Snakk om service. Veldig hyggelige folk å snakke med hvis man ringer og bestiller. Uansett tror jeg ikke du vil angre. Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Sharkeyking Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nei desverre vet jeg ikke om noen butikk i bergen som fører disse. Jeg bor i Oslo så er ikke så kjent i din fagre by. Det er selvfølgelig en fordel med butikk med tanke på at man da kan prøve hodetelefonene først. Men hvis jeg kan anbefale en nettbutikk må det være www.hpx.no. Fikk vanvittig god service da jeg først kjøpte et headset som ikke passet ørene mine. Jeg hadde lest gode anmeldelser av akg 270 s. Dette headsettet hadde alt for liten plass for mine ører. Lydmessig var det veldig bra men manglet totalt trøkk og bass. All Rock ble til coldplay for å si det sån. Uansett var det ikke noe problem og bytte disse til dt 770 32 ohm. Dt770 32 ohm kostet faktisk 500 kr mere enn det akg 270 s, men jeg slapp og betale noe ekstra. Snakk om service. Veldig hyggelige folk å snakke med hvis man ringer og bestiller. Uansett tror jeg ikke du vil angre. Lykke til med kjøpet 8951795[/snapback] O.K Takker for svar, går for disse. Litt dumt at det ikke var noe sted i å få prøvd de men men. Skal kjøpe de på hpx.no :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå